سلام
من 19 سالمه و قراره اگه خدا بخواد تا ماه اینده عقد کنم.
از نظر قیافه و هیکل اینطور که اطرافیانمم میگن هیچی کم ندارم خیلی خیلی ازم تعریف میکنند حتی نامزدم ولی من یه مشکلی دارم اینه که در اثر یه کاهش وزن خیلی جزئی پوستم در ناحیه ی رون و بالای سینه و بازوهام ترک خورده (سلولیت) از این بابت خیلی ناراحتم کلا اعتماد به نفسمو از دست دادم
می ترسم این تعریفایی که از من می کنه بعدا تو ذوقش بخوره چون اونکه بدن منو ندیده فقط پوست صورتو دستام مشخص بوده چون کلا رنگ پوستم روشنه شاید فکر می کنه کل بدنمم اینطوریه نمی دونم می ترسم بعدا برام مشکل شه
حالا می خواستم بدونم پسرا اگه یه همچین موردی براتون پیش میومدو بعد عقد متوجه می شدین چه عکس العملی نشون میدادین
اصلا این ترک پوست چقدر براتون مهمه اگه همسر ایندتون این طوری بود چقدر تو ذوقتون می خورد؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)