سلام وقت تون بخیر

من با یه آقایی در ارتباط بودم که بعد خانواده فهمیدن و کتک کاری کردن و پدرم بهشون یه حرفی زدن که خیلی ببخشید ناموسی بود و خیلی بهشون برخورد، ایشون بعد چند وقت اومدن گفتن می مونم، بعد گفتن نه میرم، بعد اومد گفت دیگه نمی رم که نمی رم و فوق العاده عوض شده بودن، عصبی شده بودن ،من دست ایشون عکس هم دارم. 

ولی میگن که من همه رو پاک کردم ،کلاً حرف هاشون می ترسونه منو واقعاً نمی دونم باهاشون چه کار کنم، چطوری تموم کنم،نگران عکس هام هستم بیشتر، گفتن که صبر کنیم فعلا ،ولی من واقعاً دلم این رابطه رو نمی خواد، نگران عکس هام هستم فقط، تو رو خدا کمک کنید من چه کار کنم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مضرات دوستی با جنس مخالف (۴۶ مطلب مشابه)