سلام دوستان

من خانومی هستم که دو سال و خورده ای که عقدم. همسرم و من زیر 25 هستیم مشکلی که دارم اینه که همسرم بعد عقد تفننی سیگار میکشید ولی بعد از مدتی ترک کرد واقعا هم ترک کرده بود و من خوشحال بودم که حتی یک نخ هم نمیکشید ولی حدودا 8 ماه پاک بود دوباره شروع کرد و من هر چی گفتم که اینکارو نکن تاثیری نداشت و گفت من یکبار تونستم ترک کنم پس بازم میتونم و الان فقط به خاطر استرس اینکارو میکنم .

اخه یه امتحان مهمی در پیش داشت که استخدامی بود و به خاطر اون استرس داشت منم گفتم بعد امتحان باید ترک کنی ها گفت باشه. ولی الان حدود یکساله میکشه و ترک هم نکرده و من نمیدونم چطوری باهاش مطرح کنم که حرفام روش تاثیر بذاره؟ اخه همش میگه باشه نمیکشم ولی بازم کارخودشو میکنه البته بگم مصرفش انچنان بالا نیس شاید روزی 8 نخ باشه. در ضمن فعلا بیکاره ولی ارشد میخونه اینو گفتم چون احتمال میدم شاید به خاطر استرس بیکاری که میکشه.

من باهاش منطقی حرف زدم از مضرات سیگار گفتم.با تهدید حرف زدم.با التماس حرف زدم هیچکدوم اثر نداشت . لطفا شما عزیزان از تجربه هاتون بگید.چیکار کنم؟ با چه روش و لحنی همسرمو ترک بدم ؟

پیشاپیش ممنوم ازشما عزیزان


پیشنهاد:

گفتن دوستت دارم به آقایون باعث بی علاقگی اونا به زن میشه؟

چکار کنم شوهرم از رفیق بازی دست برداره؟

به شوهر زیاد محبت کنی ازت فاصله میگیره؟!

بچه گونه صحبت کردن خانم رو لوس بازی می دونید؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)