سلام

کاربرای محترم ؟ سلام حالتون خوبه ؟ امیدوارم که همیشه عالی باشید .

دوستان ؟ من واقعا از بیشتر شماها دلچرکین هستم . من (آقا) بارها شده دیدم دوست عزیز شخصی سوالی پرسیده کمک خواسته! یه کار بدی کرده! منم قبول دارم ولی اومده راهنمایی خواسته ، میگه کمکم کنید . خداییش این درسته کمک که نمیکنید هیچ ! بزنید تو سرش؟

شما ها معصوم هستید؟ یعنی تو زندگیتون خطا نمیکنید؟ من حوصله ندارم دونه دونه اسماتونو ببرم ولی واقعا چرا؟

این چه فرهنگ زشتیه که ما ایرانی ها داریم؟ مایی که ادعای تمدن چند هزار ساله داریم ، این منطقیه؟ درسته ی کسی حالش واقعا بده بجای اینکه بیاید دلداریش بدید کمکش کنید میاید میزنید تو سرش!

خب اگه نظری ندارید حرف نزنید!
یه پست 2 پست نیست! هر پستی که شخص مورد نظر کمک میخواد امکان نداره نیایید تخریب نکنید! یکی نوشته من یه خطایی کردم شوهرم میخواد طلاق بگیره! راهنماییم کنید! برید نظراتو بخونید؟ بنده خدا رو گل بارون کردید! فقط گفتید خاک تو سرت این چه کاریه فلانه بسانه! بابا؟ خب کمکش کنید زندگیشو درست کنه! یکی دیگه میاد میگه مردد هستم! مینویسید اومدی وضع زندگیتو به رخ بکشی؟ که پولداری؟

اخه چه رخ کشیدنی؟ وقتی همو نمیشناسیم چه رخ دادنی؟ فکر نمیکنید اگه حرفاتون بد باشه دل طرف میشکنه؟

یکی دیگه میاد مینویسه تو دروغ میگی اصلا دکتر نیستی! به فرض دروغ بگه! چه سودی میبره؟! چرا تهمت میزنید؟ یکم ب خودتون بیایید . البته بعضیا هم مثل اقای سامان متاهل جنوب واقعا انسان با شخصیتی هستند یاد بگیرید! بازم خواهش میکنم یه کم فکر کنید! اول فکر کنید بعد حرف بزنید بگید اگه یکی اینو به من بزنه ناراحت نمیشم؟ 2 تا کارو با هم نمیشه انجام داد! هم حرف بزنید هم فکر کنید .

توصیه بنده ؛

اول فکر کنید بعدا حرف بزنید .

خوشحال میشم با نظرات خوبمون همراهیم کنید!


مرتبط :

در جمع های دوستانه، از چی حرف بزنیم که غیبت نشه ؟

دوست دارم که غیبت کردنم کم بشه اما نمیدونم چه جوری؟

گناه غیبت چه جوری بخشیده میشه ؟

موقع حرف زدن با دیگران، حرف کم میارم

دلم میخواد همه جا حرف برای گفتن داشته باشم

مراقب حرفها و گفته هایمان باشیم

اصولا حرف مردم برام مهم نیست

به حرف مردم خیلی حساسم

چکار کنم راحت حرفم رو بزنم و تصمیم بگیرم؟

از روی سادگیم یه حرفی میزنم که نباید بزنم

چطوری به خاطر کم حرفیم مغرور به نظر نرسم؟!

مواظب حرف ها و رفتارهامون باشیم

اصلا بلد نیستم خوب حرف بزنم

قبل از هر چیزی اول یاد بگیریم چطور باید حرف بزنیم!

حرف های دیگران خیلی واسم مهم شده

عاقل اول فکر می کند سپس حرف می زند

تصمیم گرفتم دیگه زیاد حرف نزنم

حرف بقیه نسبت به من و رفتارم برام خیلی مهمه

بعضی حرف ها رو هر جایی نزنید

دل شیر ندارم که حرفم را رک بگویم

هر حرفی باید در موقعیت خودش زده بشه

می خوام قوی بشم طوری که در مقابل حرف دیگران خودم رو نبازم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)