سلام
یه مشکلی با خودم دارم این که من قیافه ام معمولیه ، خوشگل نیستم ، چشام کوچیکه و کشیده ، یه  کم گوده، صورتم کشیده س ، دماغم یه کم بزرگه ،لبام خوبه برجسته اس، نمیدونم خودم زیاد راضی نیستم از قیافه ام .
مثلا میگم کاش چشام درشت تر بود یا دماغم کوچیک ... به هر حال دیگه عادت کردم چون چاره ای ندارم نه پول دارم دماغمو عمل کنم نه که چشام با پول بزرگ میشه، قدم بلنده 172 میشم وزنم هم 68 الی 70 . هر چی میپوشم بهم میاد ولی مانکنی نیستم...
حالا بگذریم...
من مجرد بودنی هر جا میرفتم تو تاکسی، تو دانشگاه یا بیرون رفتنی هر پسری مردی منو میدید تیکه مینداخت، یعنی من بیرون میرفتم محال بود کسی بهم حرفی تیکه ای نیندازه، خودم هم اذیت میشدم خدایی می گفتم من که مودب ،متین، مانتو معمولی، با حجاب هستم چرا باید اینجوری بشه، یادم میاد دبیرستان هم بودم چادر پوشیدم تیکه ها بیشتر شد که کمتر نشد ...
الان هم دو سالی میشه نامزدم ،گفتم ازدواج کنم دیگه میفهمن متاهلم، راحت میشم...  وضعیت بدتر شده که بهتر نشده. تو تاکسی ، یا سر کار رفتنی یا نگام میکنن، یا تیکه میندازن، شده انگشترم و به زور تو چشم کردم که بفهمن متاهلم...

نمیدونم چیکار کنم خودم هم اذیت میشم، میگم قیافه خوشگلی که ندارم، پوششم هم در حد معمول عرف هستش پس چرا بعضی آقایون اینهمه نگام میکنن؟ علتش چیه؟ یا خودم چیکار کنم؟ چه جوری برخورد کنم؟ نه به روی یکی خندیدم نه دندون بیرون گذاشتم نه با ناز و ادا حرف زدم...
نمیدونم چیکار کنم میترسم با نامزدم بیرون رفتنی که نکنه باز نگام کنن تیکه بندازن ...

مرتبط:

راه مقابله با آزار جنسی در ملاء عام چیه؟

ما دختران چرا با هر پوششی باید مورد آزار جنسی قرار بگیریم؟

تجاوزهای کلامی و رفتاری و لمسی

راه مقابله با تجاوز رو چطور آموزش ببینیم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)