سلام

من یه دختر 22 ساله م که مجردم . یه سوالی داشتم خواستم اینجا که کاربر زیاد داره بپرسم .

امروزی بودن یه دختر یعنی چی؟ یعنی اون دختر باید چه جوری باشه که بهش بگن امروزی؟؟ دوستم چند روز پیش بهم گفت تو اصلا امروزی نیستی و این خیلی منو به فکر برد من با اینکه سن و سالم کمه و یه دختر جوونم اصلا اصلا از عمل های زیبایی و بوتاکس و کاشت ناخن و پروتز و نمیدونم اکستنشن مو وووو هزار تا چیزای دیگه که خودتون میدونید بدم میاد .

حتی از لنز گذاشتنم بدم میاد و خودمو طبیعی دوس دارم به اندامم اهمیت میدم باشگاه میرم ورزش میکنم اب زیاد میخورم برای سلامتی پوستم و نظرم اینه اون چیزی که قراره با پروتز خوشگل بشه خب با ورزش های خاص هم میتونه بشه .

مثلا دوستای من به قول خودشون خیلی امروزی هستن و به خودشون میرسن یا درگیر عمل بینی یا درگیر مانیکور ناخن یا همش میخوان لباشونو گنده کنن ولی من مثله اونا نیستم به ظاهرم تیپم میرسم ولی ارایشم خیلی ساده ست .

مثلا من اصلا مداد ابرو نمیزنم چون ابروهام خوش فرمه و پره لزومی نمیبینم مداد بزنم و اینکه شنیدم مداد زدن به ابرو به مرور باعث ریزش ابرو میشه و منم چون از تاتو ابرو و هاشور کردن بدم میاد از الان پیشگیری میکنم رژ لبمم تا زیر دماغم نمیزنم! .

پوستمم گندمیه تا حالا برنزه و این کارا رو نکردم و اینکه هیچ علاقه ای به گذاشتن عکس های خودم تو اینستاگرام ندارم واقعا نمیدونم چرا مثلا دوستام دم به دقیقه از خودشون سلفی میگیرن لباشونم غنچه میکنن هی میذارن تو اینستا .

ولی من کلا تو این چند سال دو تا عکس گذاشتم اونم فقظ یه لبخند رو لبامه هر جا میرن هر مناسبتی باشه سریع عکس میگیرن میذارن تو اینستا ولی من نمیدونم چرا حوصله این کارارو ندارم  .

اینکه هی عکس بذارم و هی بیام بخونم ببینم بقیه دربارش چی نظر دادن پیش خودم میگم خب که چی بشه الان:(

مثلا من کتابای زناشویی ، اداب همسرداری ، تربیت فرزند ، مادر نمونه و از این قبیل کتابا خیلی میخونم و لذت میبرم چون واقعا خیلی چیزا ازش یاد میگیرم .

مثلا بدرقه کردن همسر استقبالش بری یا مثلا اینکارو کنی اون کارو کنی به دوستام تعریف کتابو میکنم برن بخرن ادمو مسخره میکنن میگن این چرتو پرتا چیه میخونی؟

اصلا تو فاز کتاب نیستن درساشونم به زور میخونن چه برسه کتاب غیر درسی بخونن میگن ما اینارو خودمون بلدیم .

من بهشون میگم واقعا اگه پسری خوب باشه البته کار داشته باشه ها پسر سالم و خانوادشم خوب باشن و به دلم بشینه من قبول میکنم برام مهم نیس خونه و ماشین نداشته باشه اونا رو بعدا یواش یواش میخریم اونا میگن نه، چرا خودتو ارزون میدی ؟ چرا خودتو حراج میکنی به خواستگار بگی برام خونه و ماشین مهم نیس ، فکر میکنن یه ایرادی داری یا اصلا ارزش نداری ایا واقعا اینطوره؟

مثلا من تو کانال همسرداری عضوم و ویس های خوبی داره مثلا میگه خانوما یکم قناعت کنید شوهرتون دیگه چند تا شیفت کار کنه تا خرج لباس و کیف و کفشتونو در بیاره من اینارو برا دوستام تعربف میکنم میگن نه، زنی که خرج داره ارج داره میگن وظیفشه میخواست زن نگیره .

من خودم حالم از این دخترایی که فقط مصرف کننده هستن بهم میخوره فقط منتظر نشستن یکی بیاد بگیرتشون و اونا رو به ارزوهاشون برسه و هر دقه خرج کنه براشون اخرشم بگن وظیفشه.

اون روز یکی میگفت مردا دوس دارن زنشون ازشون درخواست کنه که هی اینو بخر اونو بخر اینجوری خوششون میاد خب وقتی مرد وضع مالیش خرابه زن هر چی درخواست کنه که مرد شرمنده میشه اونا میگن نه اگه ما هی درخواست نکنیم اون تلاش خودشو نمیکنه... بیشتر دوستام نظرشون اینه همه مردا عاشق اینن هی زنشون بره عمل های زیبایی انجام بده برنزه کنه اینکارو کنه اون کار و کنه .

میگن اگه خوششون نمیاد پس چرا تو خیابون چهار چشمی این زنا رو دید میزنن و خیره خیره بهشون نگاه میکنن . تو دلشون میخواست که زن خودشونم اینجوری باشه ایا واقعا اینطورره؟؟ ایا واقعا سادگی دیگه خریدار نداره؟

ایا واقعا مردا از دخترایی که همه جاشونو عمل کردن و هر دقه از این ارایشگاه به اون ارایشگاهن خوششون میاد؟؟ صادقانه جواب بدید اگرم خوشتون میاد خب بگید .


مطالب مرتبط :

خواستگاری دارم که ازم می خواد امروزی! باشم

چرا بعضی از دختران امروزی بعد از ازدواج خانه داری رو کسر شان میدونن

توقعات عجیب دختران و پسران امروزی

آیا واقعا مد امروزی دختران برای پسران تحریک کننده است ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)