16 مرداد 95 :

سلام

دوستان خانواده برتری خانما اقایون اون چیزایی که از حرفای بنده استخراج شد واقعا منظور من نبود,تمام حرف من این بود که معیار ازدواج من یه ادم موفقه حالا موفق از دید هرکس یک طور معنا میشه,من نمیدونم دوستان جه اصراری داشتن شخصیت بنده رو مورد لطف خودشون قرار بدن و هرکس از ظن و گمان خودش برچسبی به من بزنه.
اقایون خانما دوستان من,بنده معیار خودم رو گفتم که یک چیز شخصیه,ولی تمام دوستان متفق القول اصرار داشتن از مثال های ریز و درشتی که اطرافشون هست بیارن که زن شاغل بهمان است و بیسار,دوستان من هرکس تو زندگیش معیاری داره برای همسر پیدا کردنش و ما نباید سعی کنیم نظر دیگران رو عوض کنیم.

خانواده برتریا تو رو خدا بهتر انتقاد کنید صرفا با تمسخر و فحش و نفرین که نمیشه انتقاد کرد, نقد کردن هم ادابی داره, بنده به صراحت در بخش نظرات اون پست از خانمی که مثالش امد و خانمی که دلش شکست معذرت خواهی کردم ( همینجا هم معذرت خواهی دوباره و چند باره میکنم ) و امیدوارم حلالم کنن,چون واقعا قصد رنجش کسی رو نداشتم.

خانمای محترم تمام حرف من تو اون پست این بود که صرفا تو خونه نشستن و شب رو روز کردن و روز رو شب کردن بی فایده اس.

همه فرصت تحصیل ندارن درسته ولی هزار تا کار دیگه اس خیاطی بافتنی, کلاس زبان رفتن , کلاسای فنی حرفه ای هست بصورت رایگان برگزار میشه, صرفا روزگار گدروندن بدون هیچ عایدی مذمت شده اس تا جایی که حضرت علی(ع) میفرماید هیچ دو روزتون مثل هم نباشه. تو رو خدا زیر این پست شخصیت منو نقد نکنید تفکرات منو بصورت درست نقد کنید .

خانواده برتریا پست من اشکالاتی داشت قبول ولی ایا کامنتای شما هم خالی از اشکال بود؟ باور کنید الان عمده افراد تو جامعه ما برا جواب دادن سلام شما هزار و یک حساب کتاب میکنن ببینن میصرفه انرژی بسوزونن جواب بدن یا نه, البته نمیشه به همه تعمیم داد ولی این تفکر به سرعت داره رایج میشه.

خانمای محترم هم که گفته بودن با این دسته افراد به شدت مخالفن هم بدونن همه مثل من بدون سیاست نمیان حرفشون رو بزنن و مطمینا حساب همه جا رو میکنن و بعد پا پیش میزارن, دوباره میگم من منظور بدی ندارم از این حرفا ولی باز میدونم یه عده میان بد و بیراه میگن, در اخر بازم میگن اگه کسی دوست داره خانمش خانه دار باشه, این معیاره شخصی او اقاس و من نباید با مثال زدنای انچنانی سعی کنم عقاید خودم رو تحمیل کنم, ایشون دوس داره همسر اینده اشون خانه دار باشه بسیار خوب من براشون ارزوی خوشبختی میکنم.

یا اگه طرف معیارش ازدواج با خانم شاغل هستش نباید با مثال زدن خانمای پزشکی که مغرورن و هزار ایراد دارن یا خانم کارمندی که یه قرون حقوقش رو تو زندگی مشترکش خرج نمیکنه دست اخر مهریه رو تموم کمال ار حلقوم اقا میکشه بیرون.در این حالت برای معیارای طرف باید ارزش قایل شد و ارزوی خوشبختی کرد.

دوستانی هم که با لحن تمسخر امیز و توهین امیز کامنت گذاشتن هم من مشکلی ندارم, شاید ناراحت شده امیدوارم منو ببخشه,ولی خانم محترم شما یک چیز میدونی هزار چیز نمیدونی.

خانواده برتریا که میاید اینجا میخونید فعالید ناراحت میشید شاد میشید ترو خدا خودتون رو قوی کنید,قوی باشید,به خدا مشکلات زندگی ازین چیزا خیلی سخت تر و سنگین تره,

اخرین حرفم دوستانی که نقد خوب نوشتن دستشن درد نکنه عالی بود,اوناییم که فقط شخصیتمو کوبیدن کاش از این به بعد نقدای نرم تری داشته باشن.

بازم از تموم دوستانی که خاطرشون ازرده شده مخصوصا دختری که مثالش امد و دختری که دلش شکست معذرت میخوام امیدوارم حلال کنن.

-------------

14 مرداد 95 :

سلام

تو جامعه حال حاضر ما مخصوصا شهرهای بزرگ و مرکزی کشور نگاه ها به مقوله ازدواج دگرگون شده ,تا حالا از خودتون پرسیدید چرا خواستگار خوب نمیاد برام ؟ چرا همش خواستگارای معمولی برام میاد؟ چون دیگه هیچ پسری حاضر نیست با یه دختر معمولی خانه دار ازدواج کنه  که بعد از ازدواج اقا صبح تا شب بره سرکار شبم که خسته و داغون میاد خونه تازه ریز فرمایشای خانومو به جا بیاره ,دختر خانومی که خانواده معمولی داری با چند تا خواهر برادر که دست بالا یه لیسانس معمولی دارین و بیکار هستین هیچ موقع یه پسر با درامد خوب و شرایط خوب سمت شما نمیاد چون شما تو زندگی نمیتونید موتور محرکی باشید برا موفقیت دو چندان اقا پسر.

من خودمو بگم من دنبال یه کیس ازدواج میگردم که سرعت پیشرفت منو بیشتر کنه نه اینکه بشه ترمز زندگی من . من میرم دنبال دختری که حداقل تو جامعه از نظر مالی و شخصیت اجتماعی جایگاهی داشته باشه , تا اینکه تو این زندگی دو بالی بشیم برای پیشرفت, الان دوستان نیان بگن تو فقط به فکر موقعیت طرفی, خیر عزیزم تو جامعه امروز عمده افراد دنبال پیشرفتن, البته بعضیا تو فکرشون فقط دنبال پیشرفتن ولی ما خودمون که به یه جاهایی رسیدیم حق بدید دیگه به ادمای معمولی راضی نیستیم ,الان عمده دوستان من همسرانشون پزشک, کارمند بانک, ... هستن .

پس این طبیعیه کیسی که از نظر شما خوب معنی میشه اونم به فکر کیسای خوبه, البته باید جایی هم برای استثناها باز کرد تو این متن.

من تو همین سایت یه جا خوندم دختری بیست و یکی دو ساله با آه های جانسوز از شدت شهوت گفته بود که آی اگه ازدواج نکنم ابروریزی میکنم خواستگارامو راه نمیدن, خوب خانم خوب تا حالا فکر کردی چرا خواستگاراتو راه نمیدن؟ چون خانوادت فکر میکنن بدرد نمیخورن, از طرفیم خانوادشون نمیدونه چون دخترشون شرایط معمولی داره قرار نیست معجزه بشه و خواستگار انچنانی سوار بر اسب پیداش بشه!!!

پس خانم به جا اینکه بیای اینجا فریاد واحسرتا سر بدی به جاش بشین درس بخون ، تلاش بکن تو زندگیت ادم موفقی بشی اونوقت انتظار اتفاقات خوب رو بکش , اگرم تو این سن با یه پسر ازدواج کنی ما به شما زوج خوشبخت نمیگیم میگیم زوج ح***ی که اقا پسر بعد از یه روز تمام کارگری خسته و داغون میاد خونه خبری از شبای رویایی بوی عود و شمع و گل رز نخواهد بود.

تو یه جای سایت هم خونده بودم تو قسمت نظرات رابطه دهانی یه خانمی گفته بود جلو همسرش زانو میزنه م انجام میده, بقیه خانما بش توپیده بودن که اهای کرامت عزت نفس رو بردی زیر سوال!!! ولی اگه به من که یه مردم باشه از اینکه یه همچین خانمی داشته باشم احساس غرور و اعتماد به نفس بالایی بم دست میده, ولی اون خانما اینو نفهمیدن که این یه رابطه دو طرفه اس.

در اخر هم میخوام بگم که اگه خواستگار خوب ندارید اول به خودتون نگاه کنید, بگید اگه من جای پسرا بودم میومدن خواستگاری یه همچین دختری؟ اگه اره چرا ؟ اگه نه چرا؟

اینم بدونید که هر چه روز به روز بریم جلوتر مردم بیشتر به این موضوع فکر میکنن که با روابطشون منافعشون رو تامین کنن. البته این موضوع به خودی خود مشکل حادی نیست, کسی که تو زندگیش با تحمل سختی به موفقیتایی رسیده دوست داره بیشترش کنه.

سعی کنیم خودمونو تا سطح ارزوها و خواسته هامون بالا بکشیم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه)