سلام
من یه پسر ۲۵ ساله هستم که هفته ی بعد قراره بریم خواستگاری یه دختر خانومی که حدودا ۲۲  سالشونه. ایشون از آشناها هستن و من از چند سال پیش بهشون علاقه داشتم، بحثشم مطرح شد و نیمچه خواستگاری رفتیم ولی مادر و پدر دختر خانوم پیشنهاد دادن صیغه کنیم بعد من برم سربازی...
الان مدتیه سربازی تموم شده و برگشتم و دارم درسمو ادامه میدم یه شغل پاره وقت بخور و نمیری هم دارم که البته به کمک خانواده دو طرف و عقیده شون منبی بر اینکه مسائل مالی رو زیاد سخت نگیرن ( خدا رو شکر ) امیدوارم که بتونیم مراسم جمع و جوری داشته باشیم و بریم سر خونه زندگی... اینا رو گفتم که بدونید از نظر این مسائل مشکلی نداریم الحمدلله...
حالا سوال من؛
دیروز اینجا یه پستی دیدم که خانومی پرسیده بودن چکار میشه کرد که مرد روز به روز عاشق تر بشه. دقیقا سوالم همینه منتها در مورد خانوما. چون این خانوم همه جور راه اومد با من ( با اینکه سنش کمه و موقعیت بهتر میتونه داشته باشه ) و صبر کرد من سربازیمو برم و توقع مراسم سنگین ازم نداشت و نداره .
میخوام این درک متقابل و لطفشو تو همه ی زندگی جبران کنم. ولی نمیدونم چطوری؟ میدونم که دوستم داره ولی میخوام کاری کنم که بیشتر از اینکه عاشقم باشه، عاشقم بمونه! بنظرم این مهم تره چون ...
سوالم دقیقا مثل همون دوستیه که سوال پرسیده بود. دقیقا من هم جوابمو خیلی کلیشه ای خوندم چند جا اما الان یه جواب دقیق و تجربه شده میخوام. باید زیر یه سقف چیکار کرد که خانوم حس کنه از همه نظر یکی پشتشه، چه از نظر مالی، چه عاطفی و چه جنسی... یا چون ایشون نسبت به سنشون یکم مستقل ترن، از نظر روحی منظورمه نه مالی، و از ۱۹،۲۰ سالگی تو اجتماع بوده ( جدا  از دانشگاه) اصلا ممکنه خوشش نیاد که یکی پشتش باشه؟ و حمایتش کنه؟
خلاصه بگم... من میخوام عاشق نگهش دارم و حتی عاشق ترش کنم ولی کاملا گیجم. نمیدونم با استقلال فراوونی که داره بابد چه رفتاری در برابرش داشته باشم که درست باشه؟
ممنون از کمکاتون... برامون دعا کنید. یا حق...

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)