سلام وقت همه دوستان عزیزم بخیر
یه موضوع هست که فکر میکنم توی زندگی آینده خودم خیلی برام مهمه. میخوام یه امار کلی دستم بیاد. دوست دارم شما هم اگر علاقه دارید نظر بدید و اون سختی هست.
متاسفانه این روزها درصد زیادی از آدم ها راحت طلب شدن. دنبال ساده ترین و سریع ترین راه برای هر چیزی می گردن ... سختی ای که من منظورمه در مقابل راحت طلبی و تنبلیه و به معنی ظلم کردن به خود نیست.
دوست دارم بدونم سختی کشیدن در زندگی شما چه جایگاهی داره؟ چقدر حاضرید به خاطر به دست آوردن چیزهای مختلف به خودتون سختی بدید؟ توی موضوعات مختلف منظورمه.مثل تحصیل٬ کار٬ ازدواج٬ پول در آوردن٬ خلاصه همه چیز.
مثلا:
چقدر حاضرید تلاش کنید تا توی رشته مورد علاقه تون قبول شید؟
چقدر برای کار کردن تلاش می کنید؟ چقدر با تنبلی تون مبارزه کردید؟ چقدر توی این راه غرورتون رو زیر پا میذارید؟
این یکی برام خیلی مهمه٬ چقدر حاضرید پای خواستگارتون بایستید و برای رسیدن به نقطه مطلوب همراهیش کنید؟

چقدر دنبال راه های یکشبه (کلا کوتاه مدت) ثروت یابی بودید؟ اصلا به این معتقدید که ادم میتونه یک شبه ثروتمند بشه؟ (حلال)
استادی داشتم که درباره ازدواج می گفت زندگی مثل یک سفره میمونه. بعضی ها میان سفره رو باهت میچینن بعضیا دوست دارن سر سفره آماده بشینن. خانم ها٬ کدومو انتخاب می کنید؟ چقدر حاضرید سفره رو با همسرتون بچینید؟
ارادتمند٬ سرگردون

مرتبط:

پیشرفت نکردن به خاطر از این شاخه به اون شاخه پریدن

چطوری احساس نیاز به موفقیت رو در خودم تقویت کنم؟

چرا با اینکه میدونیم یه سری کارها برامون خوبه ولی انجام شون نمیدیم؟

میتونم با تلاش کردن گذشته رو جبران کنم؟

خانواده چقدر در موفقیت افراد تاثیر داره؟

چه رابطه اى بین زیبایى و موفقیت فرد در اجتماع وجود دارد؟

در عدم موفقیت ما چه کسانی مقصرند، والدین، جامعه یا خودمان؟

چند نکته ی ساده برای موفقیت در زندگی

کتاب موفقیت نامحدود در بیست و یک روز آنتونی رابیز

معرفی کتاب های روانشناسی و موفقیت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)