سلام خسته نباشید ...

من یه سوالی داشتم که ممنونم میشم اگه کمکم کنید چون باعث شده روحیه و اعتماد به نفسم شدیدا لطمه بخوره و تو روابطم با همسرم تاثیر منفی گذاشته . 

من و همسرم 25 و 26 ساله هستیم و یکسال با اطلاع خونواده ها دوست بودیم و الان هم 5 ماهه که عقد کردیم. همسرم با اینکه خیلی مهربون و آرومه و همیشه سعی کرده من خوشحال و شاد باشم ولی یه سری رفتارا داره که باعث آزار من شده و من دچار وسواس فکری شدم و ناخودآگاه حس میکنم یه مشکلی در من وجود داره که همچین رفتارایی میکنه .

ما الان 5 ماهه که عقدیم ولی همسرم از نظر جنسی خیلی سرده و این باعث تعجب منه . البته اینم بگم که من از نظر جنسی خیلی گرم نیستم ولی رفتارای همسرم و اینکه گاهی حس میکنم هیچ میل جنسی ای به من نداره باعث شده فکر میکنم براش جذابیتی ندارم و اعتماد به نفسم رو از دست دادم .  

اوایل من خودم شرایطو واسه تنها شدنمون جور میکردم و تو 90 درصد موارد من شروع کننده رابطه بودم ولی کم کم باعث شد که من فکر کنم رابطه جنسی ما تنها به خواست منه ... و ازش سرد شدم

( البته اینم بگم که منظور من از رابطه جنسی فقط بوسیدن و بغل کردنه و با عرض پوزش باید بگم که تو این مدت اصلا هیچ اقدامی از طرف همسرم واسه اینکه بدن منو ببینه وجود نداشته و گاها فقط منو از روی لباس لمس کرده !!! )

حتی یه شب من خونه مادر شوهرم مونده بودم ، فقط من و همسرم و مادرش بودیم ، با کمال تعجب دیدم که همسرم ازم خواست تو یه اتاق دیگه بخوابم . این رفتارش باعث شد شدیدا احساس اضافی بودن داشته باشم .

بعد از اینکه موضوع رو برای یکی از دوستام تعریف کردم گفت شاید من رفتاری داشتم که اون حس کرده دوست ندارم پیشم باشه به خاطر همین دفعه بعدی که شب خونه مادر شوهرم موندم خودم ازش خواستم شب پیشم بمونه ولی رد کرد !

دیگه بماند که من اون شب تا صبح گریه کردم و با خودم عهد کردم هرگز چیزی ازش نخوام یا شروع کننده رابطه نباشم تا اینجوری سرخورده نشم . من آدم هاتی نیستم که نتونم خودمو کنترل کنم ولی همسرم رو دوست دارم و فقط میخواستم صمیمیت و نزدیکی ما بهم بیشتر شه که نتیجه اش سرخوردگی بود . 

من خیلی سعی کردم رفتارایی داشته باشم که به صورت غیرمستقیم باعث تحریکش بشم ببینم واقعا مشکل کجاست ولی توجهی نکرده مثلا چند بار وقتی از بیرون اومدیم خونه اومدم لباس عوض کنم جلوش ولی یا سریع اتاقو ترک کرده یا نگام نکرده .

کم کم داشتم با این موضوع کنار میومدم که یه پیام تو گوشی همسرم خطاب به دوستش دیدم که در مورد یه بازیگر پورن استار بود. این موضوع باعث شد که من واقعا از نظر احساسی خورد بشم چون من تا قبلش فکر میکردم شاید همسرم سرده ولی با خوندن این پیام فهمیدم که کسایی دیگه میتونن براش جذابیت داشته باشن ولی من نه .

( اینم بگم که من از نظر ظاهری همیشه مورد تاییدش بودم و ازم تعریف میکرد ولی ... ) بعد از این جریان حس میکنم هیچ حس جنسی و عاطفی ای به همسرم ندارم و خیلی هم افسرده شدم  و با اینکه خیلی آدم پر حرفی بودم الان اصلا دلم نمیخواد باهاش حرف بزنم یا باهام حرفی بزنه و همش دوس دارم ازم دور باشه .

من نمیخوام ازش جدا شم ولی با اتفاقاتی که افتاده حس میکنم دیگه دوستش ندارم و اعتماد به نفسمم از دست دادم همش فکر میکنم اون بازیگر چه ویژگی ای داشته که همسرم تو من نمیبینه و از نظر جنسی سرده .

نمیدونم باید چیکار کنم لطفا کمکم کنید


مرتبط با بُعد جنسی شوهرداری:

می خوام حس مردانگی رو در شوهرم زنده کنم؟

چطور تا آخر عمر برای همسرم جذابیت جنسی داشته باشم

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟

شوهرم توجه چندانی به ناز و عشوه های من نمیکنه

چگونه لطافت زنانه داشته باشیم؟

ناز کردن بلدم ولی نمی دونم کجا و کی؟

نامزدم میگه بلد نیستی برام ناز و عشوه بیای

چطوری باشم که شوهرم سمت کسی کشیده نشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های زنان (۲۱ مطلب مشابه)