سلام

موضوع سوال من درباره ی "انتخاب همسر" هست.

من دختری هستم که از ١٨ سالگی از ایران خارج شدم برای ادامه ی تحصیل . و قصد دارم که بعد از تموم شدن درسم هم همینجا بمونم.

سوالی که همیشه دیگران ازم میپرسن و ذهنم رو درگیر میکنه اینه که آیا میخوام با مردی غربی ازدواج کنم یا با پسری ایرانی ؟ به شخصه علاقه ی زیادی به فرهنگ اینجا و احترام بی اندازه ای که به زن میذارن دارم و واقعا خودم هم به نوعی دارم با فرهنگ اینجا زندگی میکنم ( البته در حد عرف لطفا این حرفم رو با برهنگی و بی بند و باری اشتباه نگیرید از نظر فرهنگ و ساده دیدن زندگی عرض میکنم ) .

اما خوب به نوعی هم با اینکه مشکلی از نظر زیان ندارم دوست دارم با شریک زندگیم همزیون باشم و مسایلی داشته باشیم که درباره ش حرف بزنیم و مشترک باشه.

میخواستم بدونم کسی هست که با یه غیر از ایرانی ازدواج کرده باشه؟ و نظرش در این مورد چیه؟ و کسایی که با مردای ایرانی ( با اخلاقای خاصشون و مشکلات مربوط به مادر شوهر و خواهر شوهر و این چیزا که تو فرهنگ ما زیاده ) ازدواج کردن اگه به عقب برمیگشتن و موقعیتشو داشتن با یه غیر ایرانی ازدواج میکردن؟ الان که چند تا پیشنهاد از چند تا پسر امریکایی دارم خیلی این موضوع فکرمو مشغول کرده که قبول کنم باهاشون اشنا بشم یا نه.

مرتبط:

تجربه ی عشق به یک فرد خارجی رو داشتید؟

نظر شما در مورد ازدواج با یک افغانستانی

میخوام با یه دختر لبنانی ازدواج کنم

باید ها و نباید های ازدواج با دختری از شرق اروپا

مزایا و معایب ازدواج با یه فرد خارجی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج با اتباع خارجی (۱۰ مطلب مشابه)