سلام به همه ی کاربران محترم

میخواستم بدونم کسی تجربه ی عشق به یک فرد خارجی را داشته؟، من پسری هستم که مدت چند سال هست با دختری غیر ایرانی ارتباط دارم و این رابطه تا الان به شکل صرفا دوستانه حفظ شده و نه بیشتر. علاوه بر ارتباط مجازی چند بار ملاقات هم داشتیم. من خودم گاها صحبت هایی کلی در رابطه با زندگی مشترک و ازدواج برای اطلاع از نظر ایشون را مطرح کردم اما به نظر نمیاد فکر ایشون خیلی درگیر این مباحث باشه. این دختر خانم از علاقه ی من به خودش با خبره و گاهی هم شوخی هایی در این باره با من می کنه. اما همون طور که گفتم خیلی به این موضوع ازدواج فکر نمی کنه. با این که از راه دور با هم رابطه دارم اما همیشه از احوال هم با خبریم و حتی بیش از افرادی که در اطراف و نزدیک من هستند این خانم با من صمیمی هست و به من کمک فکری می کنه.

تفاوت فرهنگی و طرز تفکر ما با هم مغایرت زیادی نداره و در اکثر موارد هم عقیده هستیم. با این حال دوست دارم باز هم بیشتر باهاش آشنا بشم چون قصدم جدی هست.

این رو هم بگم ایشون علاقه ی زیادی به فرهنگ ایرانی و شرقی داره. و این که کمی مغرور هم هست طبق چیزی که طی این چند سال ازش فهمیدم. پس قاعدتا به دست آوردن چنین فردی خیلی هم راحت نخواهد بود (بر خلاف تصوری که عموم نسبت به فرهنگ غیر ایرانی دارن و فکر می کنن اون ها خیلی راحت با این گونه موضوعات برخورد می کنن)

میدونم ممکنه موضوعی که مطرح کردم نسبت به بقیه ی پست ها عجیب تر باشه اما بالاخره این هم مسئله ی میان دو تا آدمه و فرقی نداره به اون صورت.

خواهشی که دارم اینه که شما بگید در صورتی که جای من بودید چطور این موضوع را مطرح می کردید تا متوجه جدی بودن نیت شما بشه؟


مرتبط:

نظر شما در مورد ازدواج با یک افغانستانی

میخوام با یه دختر لبنانی ازدواج کنم

باید ها و نباید های ازدواج با دختری از شرق اروپا

مزایا و معایب ازدواج با یه فرد خارجی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با اتباع خارجی (۱۰ مطلب مشابه)