سلام

23 سالم است به استفاده از ناس کشانده شدم. 17 سالم بود که به رفت و آمد به خانه اقارب آغاز کردم و به مرور زمان اول ها هر دو سه هفته یک بار میرفتند ناس خریداری می کردند و برای من هم میدادند .

نمی شناختم ولی از روی رفاقت و این حرف ها استفاده کردم روز اول بسیار خوشم آمد و کمی هم حالم بد شد و قبل از اینکه خانه خود ما بروم باقی مانده اش را دور می انداختم ولی به مرور زمان آهسته آهسته هر هفته که یکجا می شدیم می خریدیم .

چند ماهی که گذشت از این هفته به آن هفته ناس نگهداری می کردم نزدم بلآخره یک سالی که گذشت . روزانه یک یا دو بار استفاده کردم. بعد از سن 18 سالگی به وظیفه رفتم و هر وقت که از کار تمام می شدم ناس می گذاشتم چون در ماشین کمتر مردم متوجه می شدند بعد از سن 19 سالگی ام بخاطر اینکه مردم متوجه نشوند دو دانه ناس استفاده می کردم و بعد از گذشت چند ماهی فهمیدم که گذاشتن دو ناس باعث می شود که از قیافه ام معلوم نشود که ناس استفاده می کنم بعد از آن بیشتر ناس می گذاشتم .

حتی بیش از حد معمول ناس می گذاشتم شب دو ناس را که می گذاشتم شب تا صبح هم می شد آن وقت متوجه نبودم اما حالی که میبینم در پاکت اش نوشته است بیشتر از 10 دقیقه استفاده نکنید .

از یکی اش اما برای من عادت شده بود شب تا صبح می گذاشتم, فقط در اوقات غذا ناس را دور می کردم و بعد از غذا هم دو ناس جدید می گذاشتم تا حال که 23 سالم است به استفاده از ناس عادت کرده ام حالی هر چه می خواهم ترک اش کنم باز هم بطرف اش می روم .

میخواهم رهنمائی ام کنید چون عروسی ام نزدیک است و نمی خواهم همسرم بفهمد که من ناس استفاده می کردم. نزد دکتر مراجعه کردم چند داروی داد وقتی که در انترنت جستجو کردم همه اش دارای عوارض جانبی فراوان بودند من هم هیچ استفاده نکردم از دارو ها و از رفتن به دکتر هم نا امید شدم اگر کسی تجربه ای مشابه دارد لطفاً کمک ام کنند.

من میخواهم ترک اش کنم نمی دانم چطور این کار را کنم که دوباره بطرفش نروم. . بسیاری از کسانی هستند که من هم می شناسم شان که ناس استفاده می کنند اما هیچکس نمی داند چگونه می شود ترک اش کرد.

لطفاً راهنمائی ام کنید چگونه می شود ترک کنم و دیگر براه اش نروم .


مرتبط:

چند روز طول میکشه تا مورفین از بدنم خارج بشه

چه مدت از مصرف ماده مخدر گل باید بگذره تا تست اعتماد منفی بشه ؟

آزمایش های قبل از ازدواج

تاثیر تریاک و قرص بوپرنورفین روی اسپرم

خانم ها با مرد مطلقه تحصیل کرده ولی تریاکی ازدواج می کنند ؟

ازدواج با دختری که پدرش به خاطر دیابت تریاک میکشه

چگونه به عدم اعتیاد، خواستگار خود پی ببریم ؟

در خواستگاری بگم که قبلا اعتیاد داشتم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)