سلام به آقایون و خانوما
بی مقدمه بگم 18 سالمه سه ساله تفننی سیگار و ماده خمدر گل مصرف میکنم ( ولی بخدا گذاشتم کنار! ) آیا تست اعتیاد قبل از ازدواج مشخص میکنه؟
از آخرین باری که گل کشیدم یک ماه میگذره و مرداد میخوام تست بدم
آهان یه چی دیگه! اگه کسی اطلاعاتی درباره تست اعتیاد حشیش، بنگ، سیگاری، ماری جوانا، گراس، علف به گوشش خورده لطف کنه مطرح کنه، همشون سر و ته یه کرباسن .

سلام به همه
فقط یه درد و دل+چندتا عقده+چندتا خاطره تلخ...شاید خالی از حکمت هم نباشه
من همون کسیم که چند روز پیش درباره تست اعتیاد سوال کردم.عزیزان باشه من معتادم.ولی از آقای نجفی خواهش میکنم به من فرصت بده از خودم دفاع کنم
من 18 سالمه، بابام فوق لیسانس،مامانم لیسانس،داداشم فوق لیسانس.با این سطح خانواده جالبه توی فقر فرهنگی و مالی بزرگ شدم.توی خلٱ عاطفی.روزی که الفبا رو توی مدرسه تموم کردن، همه مامانا کادو گرفتن اومدن مدرسه، من هرچقد حیاط مدرسه عو گشتم پیداش نکردم.باورتون میشه تا حالا کسی بهم هدیه نداده، چن وقت پیش میخواستم به یه نفر کادو بدم اصلن نمیدونستم باید موقع کادو دادن چی بش بگم، خخ
یه پسر پنجم ابتدایی بودم که پا گذاشتم مدرسه تیزهوشان.اختلاف طبقاتی من و دیگران داد میزد.همه بچه ها نازپرورده بودن.یکی باباش جراح قلب بود.یکی کارخونه دار یکی...بخدا یادمه اولین روز که معلما میپرسیدن از کدوم مدرسه اومدی روم نمیشد اسم مدرسمو بگم.همه اونجا از دماغ فیل افتاده بودن.فرق منو اونا این بود که طرف نقاشی میکشید معلم هنر بش بیست میداد مامانش براش قاقالی لی میخرید ما المپیاد کانگورو رتبه میاوردیم ولی از شدت یٱس تقدیر نامشو به خانوادمون نشون ندادیم
بچگی ابتدایی راهنمایی با عقده گذشت.نه جشن تولدی یادمون میاد، نه مسافرتی که به آدم حال بده، نه فامیل درست حسابی، نه مهمونی، نه دوچرخه ای، نه کامپیوتری، نه موبایلی، نه لباس شیکی
پام رفت زیر تیغ جراحی، عملم 4 ساعت طول کشید یک ماه تو خونه به کمر خوابیده بودم، فرض کن یک ماه بخوابی، با درد، بدون خنده، بدون هم صحبت،بدون سرگرمی.
اومدیم دبیرستان.انتظار داشتی چی بشم؟ مدافع حقوق زن؟ خخ. قلیون، سیگار، عرق ورق زرورق، دعوا مرافه، شب گردی، مخدر گل، فرار از خونه، خلاصه الواطی دیگه
دیگه خانواده جرٱت نداشت مقابله کنه، وضعیت طوری شده بود که من پاکت سیگار میذاشتم رو اوپن، بابام برمیداشت میزاشتش تو یخچال که خشک نشه.
ولی انصافن دبیرستان تیزهوشان هم همیشه از لحاظ درسی آس بودم و معدل کتبی سومم شد 19.70
به یه نگاه عاشق شدم.درسته من از لحاظ عاطفی تٱمین نبودم، ولی پسری نبودم که دنبال ناموس مردم بیفتم، ظاهرمم همیشه آراسته، چهره خوبی هم دارم، ولی قسم میخورم تا حالا هیچ دختریو لمس نکردم، اصلن خوشم نمیومد، اصلن گرایشی به جنس مخالفم نداستم، ولی نمیدونم چی شد که عاشق شدم، خداروشکر خدا این دخترو سر مسیر زندگی ما قرار داد، پاک، باحیا، باعشق، با ایمان.همه اخلاقای بدمو ترک کردم، الان 7ماهه هیچی نکشیدم بجز یه بار که اونم بعدش انقد عذاب وجدان گرفتم که حد و حساب نداره.پسر پیغمبر هم یک بار از این چیا مصرف کنه بش اعتیاد روانی پیدا میکنه.حتی هنوزم اعتیاد روانی دارم ولی تعهدم انقد محکمه که گذاشتمش کنار.عزیزانی که آدم رو متهم میکنید که تو هنوز معتادی میخوای یکی دیگه ام بدبخت کنی، هیچوقت از روی ظاهر ساده یه سوال، درباره آدم قضاوت نکنید.من انقد تلخی مزه کردم که پیر شم الان یه بچه 18 ساله نباشم.منی که بخاطر تعهد به عشقم سیگار و گراسو با این سنم گذاشتم کنار برام ناراحت کنندس بم بگن تو معتادی یکی دیگرو بدبخت نکن.سوالم درباره تست اعتیاد فقط بخاطر این بود که دوس ندارم عشقمو از دست بدم چون اگه باباش بفهمه بدبین میشه و همه چی تموم میشه نه هیچ چیز دیگه.ببخشید طولانی شد، حرف دله لامصب

مرتبط:

چند روز طول میکشه تا مورفین از بدنم خارج بشه

آزمایش های قبل از ازدواج

تاثیر تریاک و قرص بوپرنورفین روی اسپرم

خانم ها با مرد مطلقه تحصیل کرده ولی تریاکی ازدواج می کنند ؟

ازدواج با دختری که پدرش به خاطر دیابت تریاک میکشه

چگونه به عدم اعتیاد، خواستگار خود پی ببریم ؟

در خواستگاری بگم که قبلا اعتیاد داشتم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)