سلام

پسری هستم 27 ساله که خدا رو شکر سالمم و اهل اعتیاد نیستم چند وقته که دختر مورد علاقه م رو پیدا کردم و خانوادم قراره چند روزه دیگه قرار مدار عقدمون رو بذارن .

یه مشکل برام پیش اومده که مثل خوره افتاده تو جونم، متاسفانه یه هفته ی پیش عروسی دعوت بودیم که طبق معمول بساط مشروب و تریاکم بود به اصرار زیاد دوستان تو رو دروایسی گیر کردم و یه مقدار کم تریاک مصرف کردم .

الان میگن بری آزمایش خون، آزمایش اعتیاد رو مثبت نشون میده، حالا سوالم اینه چند روز باید این قضیه بگذره تا این مورفین لعنتی از خونم پاک شه من واقعا نگران و پشیمانم .

خواهش میکنم کمک کنید جواب بدین به خدای احد و واحد من سالمم، دوستان راهنمایی کنید


مرتبط:

چه مدت از مصرف ماده مخدر گل باید بگذره تا تست اعتماد منفی بشه ؟

آزمایش های قبل از ازدواج

تاثیر تریاک و قرص بوپرنورفین روی اسپرم

خانم ها با مرد مطلقه تحصیل کرده ولی تریاکی ازدواج می کنند ؟

ازدواج با دختری که پدرش به خاطر دیابت تریاک میکشه

چگونه به عدم اعتیاد، خواستگار خود پی ببریم ؟

در خواستگاری بگم که قبلا اعتیاد داشتم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)