با سلام

برای بنده خواستگاری اومده که از ایشون خوشم اومده و مثل من به صداقت خیلی اهمیت میدن اول از همه هم گفتن اگه موردی هست به من بگین .

حالا چند سال پیش وقتی 17 18 سالم بود به دوست همین آقا علاقه مند شده بودم. قبول ، یه علاقه ی کودکانه،  تا حدی که شمارشو پیدا کردم و بهش گفتم از علاقم با هم حرفی نزدیم.

حالا این خواستگارم دوست صمیمی ایشون هستن و اونم منو میشناسه یعنی فهمید من کیم شهر ما هم کوچیکه .حالا به نظرتون در مورد دوستش به خاستگارم بگم یا نه؟

لطفا فوری جواب بدید .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه)