سلام

من 18 سالمه خود ارضایی زیاد میکنم . الت من خودش مشکلی نداره یعنی التم راسته اما در حالت نعوظ هم راسته ولی در حالت نعوظ زاویه 45 درجه میسازه (خود الت نه از جایی که به بدن چسبیده ) ایا مشکلی ایجاد میکنه ؟
الت من در هنگام نعوظ راست نیست ، از جایی که به بدن چسبیده ،  مشکل دارم ؟ ببینید بذارید کمی توضیح بدم .

در حالت ایستاده و هنگام نعوظ الت باید 2 زاویه 90 درجه ایجاد شود یعنی الت راست باشد یک زاویه 90 درجه در سمت چپ و دیگری در سمت راست یا این حرفی که من میزنم درسته ؟

تو رو خدا جوابم رو بدید


مرتبط:

چگونه مشکل کجی آلتم رو بر طرف کنم؟

رفع انحراف آلت بدون جراحی

مشکل انحراف آلت ، باید در خواستگاری مطرح بشه؟

انحراف اندام ج مرد بعد از ازدواج مشکل زاست؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)