سلام خدمت اعضای محترم سایت

یه موضوعی هست که میخوام اینجا مطرح کنم . در واقع یک پیشنهاد که امیدوارم به بعضی ها کمک کنه .

بنده به طور مادر زادی انحراف آلت تناسلی داشتم ( ببخشید که بی پرده حرف میزنم ) و این موضوع خیلی ناراحتم میکرد به خصوص دوران مجردی و مطالعه کردم دیدم جز عمل جراحی راه دیگه ای هم نداره .

باید عرض کنم که وقتی ببخشید ادرار میکردم حدود ۳۰ الی ۴۰ درجه به سمت چپ بود واقعا آزار دهنده است . کسانی که این مشکل رو دارن میفهمن .

وقتی به سن بلوغ رسیدم و هر وقت دچار نعوذ میشدم اون رو به سمت چپ شلوارم میبردم که یه خورده آزار دهنده هم بود ولی باید عرض کنم که بعد از گذشت یک سال واقعا انحرافش خیلی بهتر شده جوری که دیگه اصلا هیچ نگرانی ندارم . خب حالا خواستم این رو اینجا مطرح کنم که شاید به درد بعضی ها بخورده . 

در ضمن اهل خودارضایی هم نیستم و با توجه به سنم که ۱۸ سالمه خیلی زود تحریک میشم که اینجا شاید مفید باشه . یه چیز دیگه هم این که هرگز نباید رو شکم بخوابی چون هم پیامبر (ص) نهی کرده و هم باعث انحراف به سمت پایین میشه که این بدتره . قدرت بیانم ضعیفه اگه حرفام جوری بود که نارحتتون کرد ببخشید


مرتبط:

چگونه مشکل کجی آلتم رو بر طرف کنم؟

آلتم در حالت نعوظ 45 درجه انحراف داره

مشکل انحراف آلت ، باید در خواستگاری مطرح بشه؟

انحراف اندام ج مرد بعد از ازدواج مشکل زاست؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)