سلام پسری 18 ساله هستم در سن 11-12 سالگی خودارضایی می کردم . در مدتی که این عادت زشت را داشتم بیشتر مواقع در حال بازی با آلتم و فکرها ی ناجور بودم .البته آن موقع هنوز به بلوغ نرسیده بودم و انزال صورت نمی گرفت(حدود 15 سالگی بالغ شدم) بیشتر وقت ها روی شکم و در حال نعوظ می خوابیدم ، همین موضوع باعث که آلتم به سمت چپ کج شود .

مدت اعتیاد من به این کار زشت حدود یک سال بود و بعد آن را ترک کردم ، اما عادت درحال نعوظ روی شکم خوابیدن و زنای ذهنی را تا حدود دو سال پیش داشتم(هنوز متاسفانه هم گاهی اختیار افکارم را از دست می دهم).

مشکل من انحراف آلتم است که شنیده ام فقط با عمل جراحی درمان می شود. من امکان عمل جراحی را ندارم چون تقریبا تمام اطرافیانم موضوع بستری شدن من در بیمارستان  را خواهند فهمید؛ آن وقت بگویم که چرا بستری شده ام ؟ راستش را که شرم دارم بگویم ، در کل موضوع شرم آوری هست اما می گویند :«فلانی رفته عمل کرده چیزِ کجشو صاف کرده!!!» و دروغ هم اصلا نمی خواهم بگویم.

آیا راهی به جز این برای درمان انحراف وجود دارد؟ آیا چیزی به جز روی شکم خوابیدن باعث این انحراف شده است؟

خواهش می کنم جواب بدهید مدت هاست که گرفتار این مشکل هستم. احساس می کنم کاربران این سایت افراد مومن و خیرخواهی هستند، نه مانند کاربران شبکه های اجتماعی که دنبال سوژه ای برای مسخره کردن مردمند.


مرتبط:

آلتم در حالت نعوظ 45 درجه انحراف داره

رفع انحراف آلت بدون جراحی

مشکل انحراف آلت ، باید در خواستگاری مطرح بشه؟

انحراف اندام ج مرد بعد از ازدواج مشکل زاست؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)