من یه دخترم . توی سایت طبایع ، به تست ها جواب دادم و گفت طبعم سرد و تره.

و خودم هم اینو می دونستم.یعنی ماست و دوغ و ماهی و غذاهای با طبع سرد می خورم حالم بد میشه. همیشه سردیم میشه.مجبورم دارچین و گرمیجات زیاد بخورم.

از طرفی از نظر جنسی خیلی گرمم.متاسفانه حدود3 ساله خ.ا می کنم. نمی تونم ترک کنم.

مثلا تصمیم می گیرم این کار رو نکنم اما کافیه ی چیزی پیش بیاد و ناراحت بشم ناخودآگاه میرم سمتش.

یا وقتی دست و پام درد می کنه و خسته م  حالمو خوب می کنه.

ی شب فکرش  اومد سراغم.از ساعت 12 سعی کردم این کار رو نکنم.با این که خیلی خوابم میومد اما خوابم نمی برد.یا اگه خوابم می برد کابوس می دیدم .حس می کردم بختک افتاده روم .تا اینکه ساعت حدود دو و نیم متاسفانه انجامش دادم و خوابم برد.

مشکل دیگه اینه که من روز دوم پریودی فوق العاده گرم میشم.یعنی چند وقت پیش بعد از مدت ها 14 روز ترک کردم اما روز دوم پریودی رفتم سراغش.

لازمه بگم من اهل فیلم و حتی موسیقی های اون طوری نیستم.

ممنون میشم راهنماییم کنید.


آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)