سلام به همه خانواده برتری ها

ببینید من دانشجوی دندانپزشکی ام .  امسال پذیرفته شدم دانشگاه دولتی... به دختر عموم علاقه مند شدم خیلی هم دوستش دارم الان هم دارم اوقاتی توی خدمات کامپیوتری سر کار میرم فقط به  خاطر اون...

ببینید من یه داداش دارم 29 سالشه مهندسه مکانیک هست الان داره سربازیش رو میگذرونه توی عسلویه... فوق لیسانس هست.. خب ایشون چند ساله با ده تا دختر بیشتر دوست بوده و 7-8 بار رفته مادر پدرمو به زحمت انداخته رفتن خواستگاری و کلا اینجوریه که هر جا رفته به هم خورده چه میدونم داداش ما تنوع طلبه انگار ... 


حالا ما 6 ماه بیشتره خدایی دختر عموم عزیزترین هست واسم... حالا داداش ما میگه دختر عموم رو میخواد و ما هم که....

خب دختر عموم امسال کنکور تجربی داره و اصلا از این قضیه خبر نداره و فک کنم چند بار به گوشه عمم رسیده که داداشم دختر عموم رو میخواد و اونم به مادرش گفته ....

نمیدونم چه جوریه داداشم همش گیر داده به دختر عموم میگه همه دخترا فلان هستن و ...! نمیشه اعتماد کرد به غریبه و....!

من دختر عموم رو میخوام دوستش هم دارم خیلی. 20 سالمه... پری روز همین حرف شد و منم تنهایی به مادرم گفتم که من میخوامش به اقا حمید (داداشم ) بگه که حرفشو نیاره وسط.
حالا من چند تا عکس و فیلم از خود داداشم با دوست دختراش دارم... اگر واقعا به جایی برسه که بخواد بره خواستگاریش بعد کنکور دختر عموم .. واقعا مجبور میشم عکس ها رو نشون دختر عموم بدم... فکر میکنم با این کار جواب رد و میده....

اون روز هم که به مادرم گفتم گفت باشه واسه تو... ولی دوباره دیروز حرف اونو واسه داداشم زده.... واقعا دارم دیوونه میشم...چیکااار کنم؟لطفا کمک کنید...

امکان داره من تابستون کنکورش تموم شد برم به دختر عموم تنهایی بگم من میخوامش زودتر بگم که دیگه حرفی نباشه....

عموم هم با داداشم رابطشون صمیمیه ولی من ...... هیچی...

فک کنم با زبون داداش داره خودشو میرسونه... سربازی داداشم هم 2 ماه دیگه تموم میشه...
لطفا کمکم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)