سلام

من دو ساله با این وبلاگ آشنا شدم نکات قابل توجهی بهم آموزش داده . من مشکل ازدواجم اینه که به خواستکاری رفتم و‌ خانواده دختر  به خاطر بحث مالی منو رد کردند در حالی که شاغل بودم و بهانه نماز و اعتقادات و غیره گرفتند ، در صورتی که دختر خانم ازدواج با منو رو پذیرفتن .

سال بعد به دختر خانم قول دادم خونه و کار در شهر زندگیشون مهیا کنم ،چون کارم در شهر دیگه است امکان انتقال شغل رو ندارم .

دوستان الان گرفتار شدم ، برای اون دختر خواستگاری اومده که لحاظ مالی سره، اما منم دارای اصالت خانوادگی هستم که رفتم مثل این اقا خواستگاری کردم .

من به دختر خانم گفتم مشاوره بره ،اما شما هم منو کمک کنید تا در تصمیم گیری درست  بهشون کمک کنم .

ما همو میخوایم ،از لحاظ منطقی ما به هم علاقمند شدیم

لطفا راهنماییم کنید دارم دیونه میشم


مرتبط :

از رقبای عشقی می ترسم، اصرار زیاد فایده ای داره ؟

پسران دوست دارند با رقیب عشقی رقابت کنند ؟

اگه برادر بزرگترم در ازدواج رقیبم بشه ... !

پسر مورد علاقه خواهرم از من خواستگاری کرده

دختر مورد علاقم، ظاهرا می خواد به خواستگارش بله بگه

پسر عموم ازم خواستگاری کرده اما من یکی دیگه رو دوست دارم

نمی تونم ببینم عشقی که مال منه نصیب یکی دیگه بشه

چطوری به خانواده ام بگم که به یکی دیگه قول ازدواج دادم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)