سلام به همه
متاسفانه چند سال از عمرم رو به بدترین شکل ممکن هدر دادم، از دوران راهنمایی فقط گفتن درس بخون وگرنه بیچاره میشی، فقط درس و لا غیر، نه کار کردنی نه ورزشی، به همین خاطر منم از درس متنفر شدم، الان که نصف سال مونده تا وارد ۲۷ سالگی بشم یه مدرک لیسانس ( از رشته های علوم انسانی )  مجبورم کردن که بگیرم، چند ماه دیگه میرم سربازی، الان خانواده میگن باید برای ارشد بخونی تا بعد سربازی بری دانشگاه، الان دیگه جامعه پر لیسانسه، همه دارن میخونن و از این حرفا، خب خودتون جمع کنید ۲۷ + سربازی + گرفتن ارشد = ؟

به نظرتون باید قبول کنم؟ اصلا علاقه ای به درس ندارم، با خودم میگم به جای اینکه پول و عمرم رو صرف گرفتن مدرک بکنم برم کار پیدا کنم، به ازدواج هم کلا فکر نمیکنم چون وقتی تو اولویت جامعه نیست ( بر خلاف شعارش ) چرا باید بهش فکر کنم!؟

راستش بعد سربازی تنها چیزی که برام معلومه و تصمیم دارم براش اینه که دانشگاه نخواهم رفت، آینده برام خیلی مبهمه،
سوال اصلیم : شما جای من بودین چیکار میکردن؟

ای کاش میشد سفره دلم رو ییشتر باز کنم :(

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)