سلام

من خانمی هستم 32 ساله و کارمند.  بعد از 5 سال زندگی در مرحله طلاق گرفتن هستم . پسر 4 ساله ای دارم که قانونا تا 7 سال می تونم حضانت شو بگیرم اما اطرافیان همه میگن گرفتن و بزرگ کردن بچه خیلی سخته با توجه به اینکه همسرم خیلی به پسرم حساسه می ترسم اذیتم کنه برا همه مسائل.

همه میگن با بچه ازدواج سخته می ترسم در آینده پسرم ازم دلگیر باشه که چرا تنهاش گذاشتم.

لطفا راهنماییم کنید در ضمن همسرم اعتیاد به تریاک داره اما نسبت به پسرمون خیلی دلسوزه .

لطفا راهنماییم کنید آیا حضانت بچمو بگیرم؟

مرتبط :
زندگی به سبک قرآنی و اسلامی

آیا قوانین اسلام تماما به نفع مردان و علیه زنان است؟!

حق النساء ، حقی کمتر شناخته شده که زن بر شوهر دارد

روابط جنسی زن و شوهر از نگاه دین اسلام

جایگاه زن در اسلام

شیوه زن داری و حقوق زن در اسلام

حقوق زنان چه چیزی هست که اسلام به آن توجه نکرده ؟

می خوام رفتارم رو با شوهر خواهرم اسلامی تر کنم

حکم خدا و اسلام درمورد تبعیض بین فرزندان چیه؟

اسلام رو خلاصه کردن توی عزا و غم ...

در اسلام در مورد حق و حقوق بچه های طلاق چیزی بیان شده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل طلاق (۸۸ مطلب مشابه)