از هم وطنای کرد کمک میخوام.
ماشاء الله مردای کرد که پهلوان هستن ،زناشونم هم شیرزن. من همیشه توی کف زور و بازوی کردها موندم!
من یه دختر بقول معروف آلی ریقونک هستم انقدر ضعیفم! لاغر هم نیستم ولی خیلی ضعیفم! میخوام بدونم شما خانومهای کرد چی میخورین و به من توصیه میکنید بخورم از این حال در بیام؟ دایی من سربازیش کردستان بود میگفت
ماشاء الله زناشون چند تا مرد رو حریف بودن! حالا قبول دارم بخشیش ژنتیکیه ( شماها آریایی اصیل هستین ) ولی خب قطعا تغذیه تون هم بی تاثیر نیست. میشه کمکم کنید؟
 ممنونم.

مرتبط:

غیرت، جنگجویی و دلیری کردها ژنتیکی هستش یا دلیل دیگه ای داره؟

شرایط ازدواج با کردهای اهل سنت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)