سلام

دختر هستم و به رشته حسابداری در حدی علاقه دارم که روزی ۳ ۴ ساعت کار کنم نه بیشتر و نه در حد کارمندی.

حالا پدرم پیشنهاد داده که با هم شرکت حسابداری بزنیم و با توجه به اینکه ایشون مدیر مالی باسابقه و معروفی تو شهرمون هستن ،از لحاظ اینکه بقیه کارهای حسابداری شون رو به شرکت ما بسپارن مشکلی نداریم 

ولی سوال من اینه که آیا میشه چند کارمند استخدام کرد و اون ها کار رو انجام بدن و بنده فقط ارزیابی و بررسی کنم ؟چون فکر نمی کنم روزی ۶ ۷ ساعت بخوام کار کنم 

درآمد شرکت به نظرتون چطوره ؟خوبه؟

 

مرتبط با رشته حسابداری:

انتخاب بین رشته های مدیریت صنعتی و حسابداری

رشته کامپیوتر یا حسابداری؟

برای ورود به بازار کار حسابداری از کجا باید شروع کرد؟

روی خیاطی تمرکز کنم یا حسابداری؟

آینده شغلی کدوم بهتره، حسابداری یا خیاطی؟

تبادل نظر فارغ التحصیلان حسابداری در مورد وضعیت شغلی و درآمد

مهندسی عمران، دکترای بیوتکنولوژی، ریاضی کاربردی یا حسابداری؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)