با سلام

من دختری 25 ساله ، لیسانس حسابداری و مجرد هستم .

راستش من فعلا دوره خیاطی میرم و نازک دوزی رو تموم کردم ولی تقریبا بعد عید بصورت خیلی وحشتناکی دچار افت انگیزه و روحیه شدم و بسیار نا امید و سرخورده شدم . من راستش شخصیت درونگرام و به سختی با افراد و بویژه آقایون ارتباط برقرار میکنم برای همین  علاقمند به کار کردن در رشته خودم نیستم و بعلاوه حسابداری کاریه که خشک و تکراریه و خیلی خسته میشم .

برای همین دنبال کار حسابداری نرفتم و علاقمند به کار خیاطی شدم چون بسیار متنوعه ، ولی من بتازگی دچار تردید شدم چون خب در حسابداری راحت تر میتونم به درآمد برسم و پرستیزش هم بالاتره و خوب میبینم خیاطی جوریه که بیشتر افراد تو اون شرکت میکنن البته من بعنوان شغل بهش نگاه میکنم .

دیگه واقعا خسته شدم نمیدونم بصورت جدی کدوم رو دنبال کنم چون فقط وقت یکیش رو دارم . و البته قبلا خیلی در مورد خیاطی رویا پردازی میکردم مثلا اینکه برا خودم تولیدی یا مزون میزنم مثلا حدود ده سال دیگه و حتی تو اون روشی رو ابداع میکنم که الگوی خیاطی خیلی برای همه قابل فهم باشه و به همه زنان خیاطی رایگان و یا با هزینه کم در مناطق محروم یاد میدم .

ولی الان دیگه رویاهام رو  نمیتونم بهش فکر کنم چون همش درگیر اینم که شاید آینده نداشته باشه و یک هزینه بی خودی باشه چون من تقریبا در راه رسیدن به رویام هیچ مشوقی ندارم و همه سرزنشم میکنن که برو حسابداری .

جوری که چند وقت پیش وقتی با یه مشاور مشورت کردم گفت تو همون حسابداریت رو ادامه بده چون درسش رو خوندی ولی خب من واقعا علاقه ای بهش ندارم .

کمکم کنید تصمیم بگیرم

ممنون


مرتبط با رشته حسابداری:

انتخاب بین رشته های مدیریت صنعتی و حسابداری

رشته کامپیوتر یا حسابداری؟

برای ورود به بازار کار حسابداری از کجا باید شروع کرد؟

روی خیاطی تمرکز کنم یا حسابداری؟

تبادل نظر فارغ التحصیلان حسابداری در مورد وضعیت شغلی و درآمد

مهندسی عمران، دکترای بیوتکنولوژی، ریاضی کاربردی یا حسابداری؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)