سلام به همه
دختری رو پسندیدم، همدیگه رو دوست داریم. از لحاظ خانوادگی، اخلاقی، بدنی و جنسی همه چیش مورد قبولمه به جز چهرش، حس می کنم خوشگل نیست و اون چیزی نیست که من همیشه میخواستم. من همیشه یه همسر خیلی زیبا میخواستم.. ولی اون زیاد زیبا نیست.. یکم هم تپله، البته رژیم گرفته لاغرتر شده. خب هیکل رو میشه میزون کرد، ولی چهره رو چی؟
یه طرف عقلم میگه زیبایی ملاک نیست، اصل دله، اصل اخلاقه که بهم بخوریم، ولی طرف دیگه عقلم میگه صبح که از خواب پا میشی اولین چیزی که می بینی قیافشه نه اخلاقش!!!
موندم چیکار کنم!!
خواهش می کنم راهنماییم کنید.
البته در مورد خودم بگم، 25 سالمه، قیافم بد نیست، تیپمم خوبه، شرایطمم خوبه. تحصیلاتم خوبه، اخلاق قابل قبولی دارم، دین دارم، خدا رو هم دارم.. ولی از بس فیلم و سریال دیدم فکر می کنم توقعاتم رفته بالا!! ولی از طرف دیگه میگم حق منه همسر زیبارو داشته باشم.. آدم پر توقعیم، بخصوص از خودم. از بس به حدیث پیامبر گوش می کنم، اون چیزی که واسه خودم می پسندم واسه دیگرون هم می پسندم.

یه توضیح دیگه هم بدم؛
هم قیافش رو دارم، هم شرایطش رو، هم زبونش رو.. ولی اصلا دنبال دختر نرفتم تا سال دوم دانشگاه، که یه دختری رو دیدم، از طریق چند تا دختر دیگه که دوست بودیم و البته اونا متاهل بودن باهم آشنا و کم کم صمیمی شدیم، مثل همه رابطه های دانشگاهی که با داداش و آبجی شروع میشه. حدود یه سال دزدکی با تمانا باهاش بودم، گهگاهی میرفتیم بیرون، یکی دو بار با مامانش رفتیم (یه جور اعتماد و دوستی بود بینمون) ولی از خوبی و پاکی من سوء استفاده کرد، واسه همین تمومش کردم.. و توضیح خیانتش باز مفصله و اینجا نمی گنجه.
از همون موقع دور هرچی دختره یه خط گنده کشیدم، رو همشون هم یه برچسب دروغگو زدم. با خدای خودم عهد کردم من همچنان پاک میمونم، ولی در عوض وقتش که رسید اون بهترین رو که من همیشه ازت میخواستم، و یا خودت صلاح میدونی من باهاش خوشبخت میشم رو سر راه من قرار بده.

منظورم از پاک بودنم اینه من هنوز هیچ گونه رابطه جنسی رو تجربه نکردم، باکره ام.. خودمو نگه داشتم واسه همسر آیندم.
همه دوستام منو که می بینن میگن تو خُلی، چطور با تنهاییت کنار میای، چطور با حس شهوتت مقابله می کنی. جوابم بهشون فقط یه لبخنده.

نمیدونم، بعضی وقتا فکر می کنم با این افکارم زندگیم رو واسه خودم جهنم کردم.. هم سن و سال های من الآن دارن خوش میگذرونن.
خواهش می کنم اگه این پیام رو می بینید راهنماییم کنید. خیر ببینید.


مرتبط:

از صورت خواستگارم خوشم نیومده (2)

با ظاهر خواستگارم مشکل دارم، بعدا ممکنه بهش علاقه مند بشم؟

خواستگارم بینی خودش رو عمل کرده و من نمیپسندم

خواستگارانی که دارم از لحاظ ظاهری برام جذاب و دلنشین نیستند

می ترسم مثل خواهرم بعد از ازدواج حسرت ظاهر مردان دیگه رو بخورم

فقط با ظاهر خواستگارم مشکل دارم

میدونم که ظاهر مهم نیست ولی ظاهر خواستگارم به دلم ننشست

در جلسه ی خواستگاری چقدر به قیافه و ظاهر پسر اهمیت میدید؟

آیا شغل خوب خواستگار نقص قیافه و چهره رو پوشش میده؟

قیافه خواستگار به دلم نچسبید ردش کردم

توقع دختران 18 ساله در مورد قیافه خواستگار

روی قیافه خواستگارم شک دارم

از لحاظ قیافه خیلی بالاتر از خواستگارم هستم

حساسیت مادر دختر روی تیپ و قیافه خواستگار

تعریف مرد یا پسر خوش قیافه از دید زنان و دختران چیه ؟

ازدواج با یک پسر خوش قیافه چه مشکلاتی داره ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ظاهر خواستگار (۴۰ مطلب مشابه)