سلام
من یه اقای 25 26 ساله و دانشجوی دوره دکتری هستم و تو یه وزارتخونه دولت استخدام هستم و درآمد پایداری دارم و علاوه بر اون کارای جانبی مثل تدریس و تالیف و ... هم میکنم .

اما یه سوال داشتم اینکه با توجه به هزینه های سنگین شروع زندگی مثلا رهن خونه که تو تهران حداقل حداقل سی تومن باید داشته باشی و سایر هزینه هایی که برای شروع زندگی هست. آیا با فروض بالا عموما خانما حاضرن مدتی با خانوداه همسر زندگی کنن تا یه پس انداز خوبی پیدا بشه و بعد مستقل بشن؟
نظر کلی خانما چیه؟
هر چی فکر میکنم میبینم در غیر این صورت باید 28 29 سالم بشه تا بتونم فول اقدام کنم!
متشکر از پاسختون

مرتبط:

مشورت در مورد زندگی در کرج و تحصیل در تهران

کدوم منطقه تهران برای زندگی مناسب تره؟

دختر تهرانی مذهبی حاضره بره  بعد از ازدواج شهرستان زندگی کنه؟

زندگی در تهران برای یک زوج شهرستانی سخته؟

می خوام برای کار کردن به تهران برم ...

برای کار و دانشگاه می خوام برم تهران



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)