آیا یک دختر تهرانی  (مذهبی) حاضره بره  با شوهرش واسه همیشه تو شهرستان زندگی کنه؟

ما وضع مالی خانوادگیمون خوبه خدا رو شکر..
دوست دارم با یه دختر مذهبی تهرانی از یه خانواده با کلاس ازدواج کنم.
و تهران هم دوست ندارم زندگی کنم... به دلایل ترافیک ، آلودگی هوا، مسایل شغلی و دلایل دیگه.
البته خودم چند سال تهران دانشجو بودم.  ولی دیگه تهران رو واسه زندگی دوست ندارم.

آیا اگه زمانی یه دختری پیدا شد که حاضر بود بیاد شهرستان آیا بعدا باعث افسردگیش نمیشه.؟
چون نمیخوام ته دلش ناراضی باشه.. ..  اون موقع منم دیگه تو زندگی احساس راحتی نمیکنم ..

خواهشا نگید از شهر خودت زن بگیر... ( تو چارچوب بحث من جواب بدید لطفا ) مرسی
سنم : 27 سال.

مرتبط:

مشورت در مورد زندگی در کرج و تحصیل در تهران

کدوم منطقه تهران برای زندگی مناسب تره؟

خانم ها حاضرن در تهران، مدتی با خانوداه همسر زندگی کنن؟

زندگی در تهران برای یک زوج شهرستانی سخته؟

می خوام برای کار کردن به تهران برم ...

برای کار و دانشگاه می خوام برم تهران



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)