با سلام خدمت خواهر و برادرام.
من حدودا 25 سالمه و تازه درسم تموم شد. لیسانس یه رشته علوم پایه.
حدود یه ماه دنبال کار تو شهر خودم گشتم اما پیدا نکردم. حتی کاریابی هم ثبت نام کردم. اما یه ماهی خبری نشد. خلاصه کلام قصد دارم برای کار مدتی برم تهران چون شنیدم کار اونجا راحت تر از شهر خودم کار پیدا میشه و یه عده هم رفتن از بچه ها رفتن.
اما چون تا به حال برای این مسائل نرفتم تهران و آشنا و دوستی هم اونجا ندارم. میخواستم از دوستان بپرسم اگه تجربه ایی و نکته ایی در مورد این کار دارن به من بگم.
-باید چکار کنم ؟
-کجا برم ؟
-با خودم چی ببرم ؟
*معافی دارم - رایانه بلدم - اما سابقه کار ندارم. کار هم برام عار نیست... اما خوب کار سنگین نمیتونم انجام بدم. (کار بدنی سنگین نمیتونم مثه کارگر ساختمونی و ...)
- مشتاق دیدن نظرات و تجربیات شما هستم.
با تشکر  حسین دل پاک.

مرتبط:

مشورت در مورد زندگی در کرج و تحصیل در تهران

کدوم منطقه تهران برای زندگی مناسب تره؟

دختر تهرانی مذهبی حاضره بره  بعد از ازدواج شهرستان زندگی کنه؟

خانم ها حاضرن در تهران، مدتی با خانوداه همسر زندگی کنن؟

زندگی در تهران برای یک زوج شهرستانی سخته؟

برای کار و دانشگاه می خوام برم تهران



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)