سلام

یه سئوالی داشتم خوشحال میشم دوستان با پاسخ هایشان آرومم کنن ،

بنده چند روز دیگه جشن نامزدیمه و همه تدارکاتش رو انجام دادم همه چی تازه کارت هام رو هم پخش کردم اما متاسفانه داییم 43 بود که فوت کرد و همه چی بهم خورد و فامیلای مامانم همه میگن تا سالگرد باید صبر کنید زشته .

ولی من دارم دیوونه میشم اون روزی لباس عروسم رو با عکس هایی سر مجلسی تالارمو و .... همه رو بغل کردم حسابی گریه کردم خیلی دلم گرفته آخه چرا باید همین که چند روز مونده همه چی بهم بخوره واقعا قلبم خیلی از خدا و همه چی گرفته هر چه به تاریخ مراسممون نزدیک میشیم بیشتر عذاب میکشم نامزدم میگه غصه نخور ان شاء الله یه وقت دیگه  ولی تا سالگرد خیلی مونده ممکنه تا اون موقع باز کس دیگه بمیره  .

من دارم دیوونه میشم به نظرتون چطور با این قضیه کنار بیام باور کنید شبا تا صبح بیدارمو به جشنم فک میکنم و گریه میکنم .

خواهش میکنم کمکم کنید هیچکس درکم نمیکنه 


مرتبط با برگزاری مراسم عروسی کم خرج و بدون گناه:

ایده های جالب در مورد مراسم عقد و عروسی کم خرج

مراسم عقد و عروسی بدون گناه

تجربیات شما در برگزاری بهتر مراسم عروسی بدون گناه

در مورد مراسم عروسی با خواستگارم مشکل دارم

چند سوال در مورد مراسم عروسی خانواده های مذهبی

پسر مورد علاقم حاضر به برگزاری مراسم خواستگاری و ... نیست

دلم نمیخواد برای ازدواجم مراسم بزرگ برگزار شه

خواستگاری دارم که میگه هیچ مراسمی برات نمی گیرم

علاقه ای به برگزاری مراسم عروسی ندارم، بچه هم نمی خوام

اگر بخواید مراسم ازدواج بگیرید چطور برگزار میکنید

چی میشه اگه یه زوج مراسم عروسی رو برگزار نکنن ؟

اگه جشن عروسی نگیرم بعدا پشیمون نمیشم ؟

لوازم برگزاری یه عروسی بدون گناه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه)