سلام

این سوال خیلی وقته ذهنمو مشغول کرده

دوست دارم همه بهش جواب بدن...

من بنا به دلایل و اعتقادات شخصی به هیچ وجه دلم نمیخواد برای ازدواجم مراسم بزرگ برگذار شه

یعنی از جشن عروسی و سالن و لباس عروس و اینا اصلا خوشم نمیاد

افسرده یا بیمار نیستم برای حرفام دلیل دارم 

دوست ندارم راجع به این موضوع بحث کنیم فقط همینقدر بگم که هرگز حاضر نیستم از خواستم کوتاه بیام و تن به جشن عروسی مفصل بدم

الان مشکلم اینجاست که با هرکی این موضوع رو مطرح میکنم میگه صددرصد با خانواده ی کسی که قراره با تو ازدواج کنه به مشکل برمیخوری و ازت دلخور میشن چون هر مادر و پدری آرزو دارن پسرشونو تو لباس دامادی ببینن.

از طرفی پدر و مادر من میگن ما عروسی همه بچه های فامیل رفتیم درست نیست برای تو جشن نگیریم و اونا رو عروسی بچمون دعوت نکنیم..

از عهده راضی کردن پدر و مادر خودم برمیام ولی اصلا دلم نمیخواد پدر و مادر همسرم یه عمر ازم دلخوری و کدورت به دل بگیرن یا به زور منو مجبور به انجام کاری بکنن که قلبا دلم نمیخواد انجامش بدم..

نظر شما چیه؟

یعنی اگر برید خواستگاری دختری و اون دختر بگه من از جشن عروسی خوشم نمیاد و دوست دارم یه شب(شب عروسی)با پدر و مادرامون بریم یه رستوران معمولی دور هم باشیم بعدم آخر شب هرکی بره خونه خودش مام بریم خونه خودمون؛به شما و پدر و مادرتون و البته خواهرتون(اصولا خواهر شوهرا نقش مهمی ایفا میکنن اینجور وقتا)بر میخوره و ناراحت میشین و مخالفت میکنین؟


مرتبط با برگزاری مراسم عروسی کم خرج و بدون گناه:

ایده های جالب در مورد مراسم عقد و عروسی کم خرج

مراسم عقد و عروسی بدون گناه

تجربیات شما در برگزاری بهتر مراسم عروسی بدون گناه

در مورد مراسم عروسی با خواستگارم مشکل دارم

چند سوال در مورد مراسم عروسی خانواده های مذهبی

پسر مورد علاقم حاضر به برگزاری مراسم خواستگاری و ... نیست

خواستگاری دارم که میگه هیچ مراسمی برات نمی گیرم

علاقه ای به برگزاری مراسم عروسی ندارم، بچه هم نمی خوام

اگر بخواید مراسم ازدواج بگیرید چطور برگزار میکنید

چی میشه اگه یه زوج مراسم عروسی رو برگزار نکنن ؟

اگه جشن عروسی نگیرم بعدا پشیمون نمیشم ؟

لوازم برگزاری یه عروسی بدون گناه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه)