سلام
من ادم مذهبی هستم ولی اکنون خواستگاری دارم که از خانواده معمولی هستند نه خیلی راحتند و نه خیلی مومن . این اقا پسر خواهرانی دارد که در خانه لباسهای نامناسب می پوشند و حتی جلو برادرش به بچه شیر میدهند و ...
به نظر شما در اینده من با مشکلی برنخواهم خورد ؟
ایا موجب نخواهد شد که من را با انها مقایسه کند ؟
ایا توقعاتش زیاد می شود ؟

پاسخ :
سلام
در واقع می خواید بفهمید که شما با اون آقا کفویت مذهبی و اعتقادی دارند یا نه . شما چه جواب هایی برای سوالات زیر دارید ؟
1 - اگه از شما بخواد که توی خونه و جلوی برادرهاش از اون لباس ها بپوشید چه کار می کنید ؟ آیا اصلا چنین انتظاری داره ؟
2 - اگه از شما بخواد که در مهمانی های مختلط خانوادگی مثل خواهراش لباس بپوشید چه کار می کنید ؟ آیا از شما انتظار داره ؟
3 - اگه شب عروسی برادر،عمو و ...  اون خواستند شما رو با لباس عروس ببینند چه کار می کنید ؟ آیا اون چنین انتظاری داره ؟
و ...

با طرح چنین سوالاتی سبک و سنگین کنید اگه دیدید که در 70 درصد موارد نظر شما با هم مشترک بود میشه نتیجه گرفت که از لحاظ اعتقادی و مذهبی به مشکل حادی بر خورد نمی کنید .
موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)