سلام

یه دختر 21 سالم که از وقتی یادم میاد موهای بدنم زیاد بود. یادمه وقتی بچه بودم همش دستامو از بقیه پنهون میکردم چون هیچکی شبیه من نبود. تو دوران ابتدایی موهای زاید بدنم در اومد همین موضوع باعث شده بود خودمو از بقیه جدا ببینم خیلی غصه میخوردم.
حالا رسیدم به این سن و  7 ماهی میشه که عقد کردم.
چند سال پیش رفتم دکتر و آزمایش هورمونی دادم دکتر گفت بدنت به همون مقدار کم هورمون مردونه حساسیت داره بهم دارو داد و حدودا دو سالی مصرف کردم تو اون زمان موهای زایدم کم شده بود ولی نمیتونستم تا ابد دارو رو مصرف کنم قطعش کردم بعد از یکی دو ماه همه چی مثل قبل شد دکترم نتونست چیزی بهم بگه!!!

حالا که ازدواج کردم بیشتر از قبل اذیت میشم هر بار که قراره با همسرم رابطه داشته باشم باید کلی وقت بذارم تا موهای بدنمو از بین ببرم. حس میکنم دارم افسردگی میگیرم.

موهای تنم هم زیاده هم مشکیه هم ضخیم بدبختی اینه ک همشم زیرپوستی در میاد. اینا چیزایی بود ک تا حالا به هیچ کس نگفته بودم همیشه جوری بودم که کسی متوجه پرمو بودنم نمیشد. ولی از فکر اینکه شوهرم یا کسی منو با موهای زایدم ببینه وحشت دارم. خیلی به خاطر این موضوع غصه دارم . همیشه خدا رو شکر میکنما ولی پرمو بودنم خیلی رو روحیه ام تاثیر گذاشته فقطم کسایی که مثل منن منو درک میکنن. همش از خدا میخوام یه جوری موهای تنم کم شه.
حالا سوالام ایناست:
من موهای بیکینیمو با اپیلیدی میزنم ولی خیلی جوش های ناجور مییزنه و موهاش زیر پوستی میشه به نظرتون چیکار کنم؟
رو باسنم موهای پرزی در میاد که اونارو یا شیو میکنم یا تیزبر ولی جوشای ریزی میزنه واسه اونا چی کنم؟

رونمم موهای ضخیمی داره که شیوش میکنم اگه اپیلیدی کنم زیر پوستی در میاد چی کنم؟ کلا هم چون استعداد موی زیر پوستی دارم بعید میدونم اپیلاسیون برام خوب باشه

فقط خواهشا درمان دارویی یا شیمیایی توصیه نکنین اگه درمان سنتی دارین ممنون میشم همچنین میدونم که باید لیزر کنم ولی فعلا فقط میتونم صورتمو لیزر کنم به دلیل هزینه ی خیلی بالا (جلسه ای چهار و نیم ) کل بدنمو نمیتونم.

پیشاپیش ممنون از کمک تون


مرتبط:

تجربیات شما در مورد رفع موهای زائد با روش دکلره

سوال در مورد ماسک ماست و حنا و دکلره پوست

هراس از ازدواج به خاطر پرمویی بدن

دختری پر مو هستم و عادت ماهیانه نامنظمی دارم

به خاطر پر مو بودنم خواستگارها رو رد می کنم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه) رفع موهای زائد بدن (۴۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)