سلام

از دوستان کسی هست که لیسانس یا ارشد زبان انگلیسی داشته باشه من کارشناسیم از یکی از رشته های هنر هست ولی بهش علاقه ندارم میخوام ارشد زبان انگلیسی شرکت کنم اگه کسی بتونه راهنماییم کنه ممنون میشم
1ـ  این که میشه کارشناسیم یه مدرک متفاوت باشه اما ارشد و دکتری زبان انگلیسی بخونم ؟
2- سخت نیست بخوام با بچه هایی که کارشناسی زبان داشتن سر یه کلاس بشینم میتونم کلاس برم خودم تا حدی به بقیه برسونم؟
3- و در مورد بازار کارش جاهایی که میشه رفت سر کار هم اگه میدونید لطفا راهنمایی کنید.


مرتبط :

با مدرک شیمی نمی خوام سر کار برم، دنبال شغل پردرآمدم

رشته زبان آینده شغلیش خوبه ؟

آینده شغلی رشته های آموزش زبان و مترجمی زبان چطوره ؟


برترین مطالب خانواده برتر :

استفاده از قانون جذب برای ازدواج

میخوام درس بخونم ولی نمیتونم

پاسخ به چند سوال رایج در مورد پرده بکارت

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج

دختران، تو رو خدا ساپورت نپوشید

آقایون برای ازدواج جذب چه جور دختری میشن؟

چرا خدا کمکم نمیکنه ازدواج کنم؟

شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

نیاز جنسی مرد کی تموم میشه شرش کنده بشه

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) آموزش زبان انگلیسی (۴۷ مطلب مشابه)