سلام خدمت همه ی دوستان
نمیخوام دوباره از بد حجابی و ساپورت و اینا حرف بزنم
اما میخواستم بگم الان ماه شعبانه ماه رجبم که گذشت و حدود بیست روز دیگه هم ماه مبارک رمضانه
روزه گرفتن واسه ما مجردا واقعأ سخت شده
چرا ؟
بخدا نه گرمای هوا ما رو اذیت میکنه نه تشنگی نه گرسنگی
فقط وضعیت حجابه که پدر ما رو در آورده
بخدا با دهن روزه یکی باعث بشه تحریک شی خیلی بده
نمیدونم منه جوونه مجرد که میخوام با تقوا باشم و با روزه داری تو گرما ایمانمو محکم کنم چه گناهی کردم که باید اینجوری زجر بکشم ؟
بخدا نمیدونم چیکار کنم که حداقل وقتی روزه دارم چشمم به این خانما نخوره

ثواب نکرده گناه تو پرونده اعمالمون نوشته میشه
با تشکر
*سیدمحمد*


مرتبط با ماه رمضان:

به خاطر ترس از ضعف بدنی تا الان موفق نشدم روزه بگیرم

ماه رمضان و فرصتی عالی برای کاهش وزن

شما چطور در ماه رمضان اعصاب تون رو کنترل می‌کنید؟

عروسی گرفتن در ماه رمضان خوبه یا بد ؟

ماه رمضان خود را چگونه میگذرانید؟

در ماه رمضان میل جنسی شدیدی پیدا می کنم

ماه رمضان چه تاثیری روی شما گذاشته ؟

حدیث جعلی در مورد نماز قضا در جمعه آخر ماه مبارک رمضان

بعد ماه رمضان چطور خوابم رو منظم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)