با سلام خدمت خوانندگان محترم خانواده برتر، امیدوارم که طاعات تون قبول باشه 

دختری هستم زیر 30 سال که به علتی ترسی که از روزه گرفتن داشتم و دارم، متاسفانه تا الان موفق نشدم روزه بگیرم. خودم هم تا حالا امتحان نکردم ببینم میتونم روزه بگیرم یا نه، ولی از بچگی همیشه می ترسیدم فکر میکردم بدنم ضعیف هست در حالی که میدیدم دوستام از منم لاغرترن ولی روزه میگیرن. 

خانواده من مذهبی هستن ولی هیچ سخت گیری انجام ندادن، یعنی میگن آدم باید خودش به این مرحله برسه که واجبات رو انجام بده. در هر حال با توجه فواید بی شماری که روزه برای بدن داره و من اینو تحقیق کردم و میدونم که الان از لحاظ بدنی هیچ مشکلی ندارم (شاید قبلا هم هیچ مشکلی نداشتم ).

به علاوه احساس شرمندگی میکنم، وقتی مردم یمن تو اون اوضاع روزه هستن ولی من با این سنم نه ، تصمیم گرفتم اگر خدا بخواد از فردا روزه بگیرم چون عذاب وجدان دارم. به عنوان یه مسلمون بقیه واجبات رو رعایت می کنم ولی تو همین مورد متاسفانه کاهلی به خرج دادم . از شما روزه داران عزیز تقاضا دارم که به من امید بدن تا بتونم روزه بگیرم و از برکات این ماه عزیز محروم نشم. 

التماس دعا دارم از همه تون



مرتبط با ماه رمضان:

ماه رمضان و فرصتی عالی برای کاهش وزن

شما چطور در ماه رمضان اعصاب تون رو کنترل می‌کنید؟

عروسی گرفتن در ماه رمضان خوبه یا بد ؟

ماه رمضان خود را چگونه میگذرانید؟

ماه رمضان چه تاثیری روی شما گذاشته ؟

حدیث جعلی در مورد نماز قضا در جمعه آخر ماه مبارک رمضان

بعد ماه رمضان چطور خوابم رو منظم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
احکام دینی پسران و دختران (۵۷ مطلب مشابه) ماه رمضان (۷ مطلب مشابه)