از وقتی ماه رمضون افتاده تو تابستون، من همیشه بی حال افتادم گوشه خونه، میدونم خیلی های همینجوری هستن، ولی خیلیا هم هستن که میرن سر کار و درس میخونن و بیرون میرن و خلاصه به زندگیشون ادامه میدن.
بخدا من ماه رمضون رو دوس دارم ولی یاده این می افتم که میخوام بی حال بیفتم گوشه خونه، واقعا غم عالم میاد سراغم (وای خدا منو ببخشه)
من حتی نمیتونم نماز بخونم از بی حالی.


مرتبط با ماه رمضان:

ماه رمضان و فرصتی عالی برای کاهش وزن

شما چطور در ماه رمضان اعصاب تون رو کنترل می‌کنید؟

عروسی گرفتن در ماه رمضان خوبه یا بد ؟

در ماه رمضان میل جنسی شدیدی پیدا می کنم

ماه رمضان چه تاثیری روی شما گذاشته ؟

حدیث جعلی در مورد نماز قضا در جمعه آخر ماه مبارک رمضان

بعد ماه رمضان چطور خوابم رو منظم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)