من یه دختر 18 سالم . خیلی وقته خانواده برتر و دنبال می کنم....
راستش سوالی ندارم ولی فقط خواستم دردو دل کنم...
این روزا هر جور فکر می کنم می بینم تهش تاریکیه ... واقعا نمیدونم به کی بد کردم که خدا داره اینطوری باهام بازی می کنه! منی که بابام نماز می خونه دائم دستش به خیره ... هر کمکی از دستش بر بیاد برای هم نوعش دریغ نمی کنه اونوقت چرا باید اینقدر زجر بکشیم توی زندگی؟!
جالبه برام دقیقا 1 سالم که بود بابام به ناحق چاقو خورد اونم از پسر خالش حالا بماند که چقدر سختی کشیدیم و دادگاه حقو داده بود به ما ...
کاری به اینا ندارم فقط خواستم بگم احساس می کنم قدمم خییلی بد بوده!
واقعا با وضعیت اقتصادی پوکیده ی ما و شغل آزاد بابای من که هر روزم به یه کاریه و درامدی نداره! چطوری و با چه امیدی برم جلو برای زندگی ردن؟؟
وقتی میدونم استعدادم توی رشتم خوبه ولی پولشو ندارم که برم دانشگاه از طرفیم به دلایلی میدونم که دانشکاه دولتی نمیارم و سال دیگه هم تمام کتابای رشتم عوض میشه ... واقعا با چه امیدی برم کنکور بدم ... وقتی همیشه این فکر هست باهام که نکنه از پس مخارجش بر نیاد؟!
وقتی همیشه اخر فکرم به بی پولی می خوره ...وقتی دلیل همه ی بد بختی های زندگیم بی پولیه ...
من چیکار کنم؟؟ چطوری درس بخونم با وجود بی پولی .... همه میگن علم بهتره تا پول ولی بخدا اینطور نیس به قرآن پول بهتره چون اگه پول داشته باشی می تونی توی علم پیشرفت کنی ولی اگه نداشته باشی...:(
یه جمله ای هست میگه نگران فردا نباش خدا از قبل انجاست... ایا واقعا همینطوره؟؟ پس چرا من هر چی جلو تر میرم بد تر می شه !؟ چرا هر چی خدا و ائمه رو صدا میزنم دستمو نمی گیرن؟؟؟ بابای من کجای زندگیشو اشتباه کرده  که اینطوری شده زندگیش ... بابای من که همیشه نماز می خونه همیشه روزه می گیره همیشه حلال بودن پول براش مهمه همیشه غم خوار اطرافیانشه همیشه منفعت داشته برای اطرافیانش ... پس جرا وضع زندگی خودش اینه؟!
کاشکی هیچ موقع به دنیا نیومده بودم ...کاشکی هیچ موقع بابام چاقو نخورده بود... کاشکی هیج موقع بابام اینقدر خواهر برادر نداشت که به ما که برسه دیگه دلو دماغ نداشته باشه...
خسته شدم دیگه از دوست داشتنای خدا خسته شدم ...گاهی اوقات به خدا میگم خدایا نمیخوام دوستم داشته باشی ترو خدا این زندگیو تمومش کن من خسته شدم دیگه ولی انگار نمی شنوه...
بیشتر از این سرتونو درد نیارم .
بای

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه)