سلام
والله عرض کنم که خانمی هستم مسن دارای عروس و داماد
خودم با سی سال کار برای دولت بازنشسته شدم و حقوق بخور نمیری دارم و زندگی رو با همین حقوق بازنشسگتی می گذرانیم  خدا رو شکر
که فعلا مشکلی نداریم زندگی میگذره
مشکلی که اخیرا برامون پیش اومده اختلاف بین دو برادر هست
از 6 سال پیش دو پسرم با هم شروع کردن بکار کردن با هم کارگاهی زدن و سایتی زدن و جنس تولید میکردن و میفروختند پسر بزرگم ازدواج کرده و دو سه سالی هست که خانمشو بر خلاف میل پسر کوچیکم برده تو دفتر خودشون شده حسابدار شرکتشون .
حالا امسال که اومدن حساب کتاب کنند پسر بزرگه با همکاری خانمش آب پاکی رو ریخته رو دست پسر کوچکم و از شرکت انداخته بیرون و میگه همه چیز مال منه از دفتر گرفته کارگاه و سایت ها . فقط چند تا دستگاه رو میگه شریکم اونم سهمشو بفروشه بمن و چک یکساله بهش بدم .

الان موندم چه کنم طرف کدومشو بگیرم میترسم خون بپابشه
شب و روز ندارم بخدا
واقعا چه کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)