سلام

این روزا خیلی دلم گرفته خواهش میکنم راهنماییم کنید.

٢٣ سالمه لیسانس حقوق حدود یک ساله عقدم و نامزدم ٢٨ و فوق دیپلم برق هست . من به گفته دوستام و بقیه صورت بچه گونه و جذابی دارم نامزدم خیلی دوسم داره و همیشه بهم احترام میذاره مشکل من خواهراش هستن خیلی دلم گرفته ازشون .

با حرفاشون منو ناراحت میکنن یکیشون همش تو کارامون دخالت میکنه با حرفاش منو ناراحت میکنه . مثلا با این که از نظر سطح فرهنگی ما از اونا بالا تریم اما ادعای کلاسش میشه واسه من .

میگه اینو نپوش قشنگ نیست اینجوری باش رعایت داداشم کن اگه ی مسافرت برم تا بیایم فورا زنگ میزنه نامزدم براش چی خریدی پولات رو الکی خرج نکن ، بعضی کاراشون واقعا عذابم میده .

مثلا واسه عید تا ٢ نصفه شب میخوان برن مهمونی خیلی بیخیالن . مثلا واسه ناهار دعوتم میکنن بعد ساعت ٣ تازه ناهارشون اماده میشه نامزدم هم میشناستشون ولی بدشون نمیکنه میگه دلسوزن دوست دارن دلم نمیخواد با هم بد باشین.

واقعا دیگه کاراشون عذابم میده اصلا دلم نمیخواد برم خونه خواهراش به نامزدم هم گفتم هر جا خواستم برن من دیگه نمیام ازشون بدم میاد.

هر بار با حرفاشون منو ناراحت کردن من هیچ وقت دلم نمیاد کسی رو ناراحت کنم با همه خوب رفتار میکنم .

نمیتونم جوابشون رو بدم دلمو میشکنن میریزم تو خودم و تنهاییم گریه میکنم تصمیم گرفتم دیگه نرم خونه خواهراش میخوام اعصابم راحت باشه .

به نظرتون چیکار کنم خواهشا راهنماییم کنید


مرتبط با رابطه عروس با خواهر شوهر:

از عروس به خواهر شوهر، بیا رابطه خوبی داشته باشیم!

به خدا نمیخوام خواهر شوهر بازی در بیارم

خواهر شوهر بخت برگشته

میشه خواهر شوهر رو مثل خواهر دوست داشت؟

یکی از مشکلات زندگی من خواهر شوهرمه

چطور یه خواهر شوهر خوب باشم؟

خواهر شوهر کوچیکم محیط شخصی برامون باقی نذاشته!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)