با سلام‌ خدمت دوستان عزیز

امسال دومین سالی بود که تو کنکور شرکت کردم و علی رغم این که درسم خیلی خوب بود (ترازم تو قلمچی ۶۸۰۰)، به خاطر یه سری مشکلات نتونسم درس بخونم، حالا اون مشکلات رفع شده و من آماده ام برای موفقیّت. 

فقط امسال قصد دارم در کنار درسم حتما کار کنم چون ۷۰ درصد کنکور رو فول ام  و هم می خوام پس اندازی برای دانشگاه بعد داشته باشم، حالا سوالم اینجاست؛

به نظرتون آزمون استخدامی بخش خصوصی که قراره برگزار شه برای من مناسبه؟، با توجه به این که مهارتی ندارم، آیا می تونم به عنوان یه کارگر یا خدمت دهنده ساده پذیرفته بشم؟

وضعیت حقوق دهی شون به چه شکلیه؟، هر کاری باشه من مشکلی ندارم،  آبدار چی، کارگر ساده و هر چی، اگه تجربه ای در این موضوع دارید ممنون میشم بهم بگین.

مرسی بابت نظرات تون


پیشنهاد:

یه دانشجو، برای کسب درآمد چه کارهایی می تونه بکنه؟

درس بخونم یا کارم رو ادامه بدم؟

کسی هست که در کنار کار کردن واسه کنکور هم درس خونده باشه؟

دختر خانم ها، ما پسرها کار کنیم یا درس بخونیم؟!

برم کار کنم یا درس بخونم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اشتغال دانشجویی (۴۵ مطلب مشابه)