سلام دوستان

18 سالمه و درگیر انتخاب سختی توی زندگیم هستم. از بچگی پدر کارمندم دائم از بدی های کارمندی و کارمند بودن میگفت و من رو به این باور رسوند که کارمندی یعنی بدبختی و درجا زدن و همیشه زندگی خودمون رو با پدر دوستم که شغلش آزاد بود و وضع شون توپ بود مقایسه میکردم. تقریبا از 10 سالگی بود که شروع کردم به پول درآوردن، با فروش لواشک و کارت های بازی و ...

درسخون بودم و طبق نتایج پارسال تو رشته های مورد نظرم تو تهران(شهر خودم) و قم قبول میشم ولی نمیدونم واقعا دانشگاه به درد من میخوره یا فقط قراره که 6 سال از جوونیم رو از دست بدم و کارم رو متوقف کنم.

به رشته های مدیریت مالی و بازرگانی و کسب و کار، اقتصاد و حسابداری علاقه مند هستم ولی نمیدونم کدوم یکی بهتره یا این که اصلا چیزی به من اضافه میکنه؟

واقعا تصمیم گیری برام سخته، هر دو اتفاق خوب هستن ولی نمیتونم همه چیز رو همزمان داشته باشم.

 

مرتبط:

کسی هست که در کنار کار کردن واسه کنکور هم درس خونده باشه؟

دختر خانم ها، ما پسرها کار کنیم یا درس بخونیم؟!

برم کار کنم یا درس بخونم؟

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)