سلام

 از دختر خانوم های محترم خواهش میکنم تکلیف ما رو روشن کنند !

من یک پسر 25 ساله هستم. دارای مدرک کارشناسی از پیام نور  و ارشد از تهران . از 19 سالگیم هم کار کردم و هم درس خوندم اون هم در حد عالی و معدل های بالا. 

یعنی تو این 6 سال معذرت میخوام مثل خر کار کردم و درس خوندم شب و روز ...!!! حالا هم 25 میلیون تومان پس انداز دارم و دانشجوی دکترا رشته الهیات هستم در یک دانشگاه دولتی ..

اما هیچ کس بهم زن نمیده اون هم فقط به خاطر شرایط مالی... دستم هم هیچ وقت تو جیب پدرم نبوده و نیست ... من از شما خانوم ها خواهش میکنم تکلیف ما پسرها رو روشن کنید...!!!  کار کنیم ... یا درس بخونیم .... ؟

به خدا نمیشه که هم کار کرد و هم درس خوند اون وقت یک پس انداز  هفتاد هشتاد میلیونی هم تو پنج شش سال جمع کرد و دست هم تو جیب مبارک پدر نکرد ....!! 

من اگه بخوام توقعات مرسوم رو برآوره کنم باید تا 35 سالگی کار کنم .... بابا من الان زن میخوا....ممممم!!!  واقعا تو این شرایط کی میتونه زن یگیره غیر از بچه پولدارها؟ ای خدا کاش این دخترها کمی مارو درک میکردند !


مرتبط:

درس بخونم یا کارم رو ادامه بدم؟

کسی هست که در کنار کار کردن واسه کنکور هم درس خونده باشه؟

برم کار کنم یا درس بخونم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)