سلام و عرض ادب

مزاحمت اینترنتی از مسائلی است که باهاش مواجه شدید یا خواهید شد. من یه پسرم که حدود یک ماه با مشکل مزاحمت اینترنتی روبرو هستم و هنوز ادامه داره. مسئله اصلی  اینجاست به حساب شبکه های اجتماعی پیام اخطار امنیتی با این مضمون که دستگاه دیگری قصد دسترسی به اطلاعاتم دارد. یا مثلا اتفاقاتی نظیر اضافه شده لینک واتس آپ وب یا کد تایید حساب جهت نصب در واتس بیزینس برام میاد. همه این اتفاقات باعث شد سطح امنیتی حساب هام بهبود بدم. ولی تکرار این اتفاقات سبب واکاویی چرایی این مسئله و بیان سوالم در اینجا شده است.

علاوه بر پیشنهاد صبر که دارم انجام میدهم برای مقابله با مزاحمت های اینترنتی چه راهکاریی پیشنهاد می کنید؟ می شود این افراد پیدا کرد؟ چطور مقابله کنم؟ این افراد دنبال چی هستند؟ چه انگیزه هایی دارند؟ البته با گسترش روز افزون شبکه های مجازی Cyber bullying چهره های متنوع تری به خودش گرفته است. البته نظر سنجی ها نشان میده. یک چهارم نوجوانانی که مورد آزار و اذیت اینترنتی قرار گرفته اند حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی را بسته‌اند. 

همچنین از صاحب نظران می خوام از لحاظ روانشناسی و حقوقی مزاحمت اینترنتی تحلیل کنند؟ به طور کلی ریشه این اتفاقات به کجا بر می گرده؟ و اساسا افراد با حقوق خودشون در مورد این اتفاقات آشنا بشن البته مطالبی که در مورد internet harassment نتونست جوابگوی سوالاتم باشه. در مورد مسئله خودم به چند نفر شک دارم ولی فکر نکنم این قدر بیکار باشند برای حدود یه ماه این کارها بکنند. از طرفی از روی حدس و گمان هم نمی شه واکنشی نشون داد...


پیشنهاد:

همیشه عکس های باز توی پروفایلم قرار میدادم، غافل از این که ...

کسی فقط ایمیل ما رو داشته باشه چیکار میتونه بکنه؟

جلوگیری از هک شدن با یه راهکار ساده

با داشتن شماره موبایل ، میشه گوشی رو هک کرد یا نه؟

میترسم از اینکه روزی عکس های خودمو تو اینترت ببینم

گوشیم هک شده یا نه؟

یه نفر در فضای مجازی ردم رو میزنه

خطرات دادن اسکن کارت ملی و اطلاعات شخصی برای شغل اینترنتی

چطور می تونم بفهمم که چه کسی اینستاگرام منو هک کرده؟

درباره هک کردن گوشی با فرستادن فایل کسی اطلاعاتی داره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
امنیت در فضای مجازی (۵۹ مطلب مشابه)