سلام

در این پست تجربیات تعدادی از کاربران خانواده برتر در استفاده از کلیندامایسین برای رفع جوش گردآوری شده است . لازم به ذکر است که این تجربیات صرفا جهت اطلاع شما گردآوری شده است.

پریسا :

سلام.عزیزم من از محلول کلیندامایسین استفاده کردم و در حال حاضر هم دارم استفاده میکنم البته قبلش یه صابون ضد جوش به نام دیترون استفاده میکنم بعدش هم با پنبه این محلول رو به صورتم میزنم،البته اینم بگم اولاش صورت پوسته پوسته و قرمز میشه احتمال زدن جوش هم داره ولی بعدش خودش درست میشه من روزی دوبار میزنم به صورتم.

مریم :

من استفاده کردم، باید مدارا کرد یا یه چیز دیگه به جاش مصرف کنی ،بعد از مدتی جوش رو خشک میکنه اما یه لکه ی قرمز جای جوش می مونه بهتر هستش که لایه بردار استفاده کنی بعدش که جوش کاملا صاف شد که جاش بره ، در کل من زیاد راضی نبودم نسبت به داروهای دیگه ای که استفاده کردم به خاطر همینم دیگه ازش استفاده نکردم ، اگه محلول کلیندامایسین بگیری بهتر هست نسبت به ژل کلیندامایسین.

دختر تنها :

از ژل نه ولی از لوسیون مایعش استفاده کردم کلا به درد نمیخورد، پوست خشک میشد و قرمز، ولی در مورد ژل نمیدونم

الی خانم :

من طولانی مدت مصرف می کردم، کلیندامایسین برای جوش هایی هست که منشا باکتری دارن - جوش با منشا هرمونی رو بدتر می کنه گمونم

تارا:

منم از محلول کلیندامایسین استفاده کردم، انصافا محلول خوبی هست، جوش صورت آدم رو دیوونه میکنه، من یه مدت که جوش هام شدید بود رواکوتان خوردم خیلی عالی بود، ولی اکه به طور مرتب روزی 2-3 بار از محلول کلیندامایسین استفاده کنید نتیجه میگیرید، فقط قبل استفاده از محلول صورت تون حتما باید تمیز باشه... یه راه حل به درد بخور خونگی هم دارم، سیب زمینی خام رو رنده کنید و هفته ای 3-4 بار بذارید روی صورت تون سعی کنید چشماتون رو ببندید و نیم ساعت یعنی تا وقتی که سیب زمینی رو پوست تون خشک بشه بمونید، بعدش صوت تون رو تمیز کنید و با آب ولرم بشورید بعدش یه نرم کننده بزنید، این راه حل هم واقعا عالیه

راحیل :

بچه ها من کلی جوش های یزرگ و دردناک داشتم روشون خمیر دندون زدم فرداش بیدار شدم دیدم خمیر دندون پوستم رو سوزونده، رفتم دارو خونه بهم محلول کیندامایسن رو داد و چون از خشکی پوستم بعد از مصرف کلیندامایسین ناراحت بودم بهم گفت روش ویتامین ad بزنم، توجه کنین کلیندامایسین جوش ها و جاشون رو خشک می کرد، منم که روشون آد میزدم اون خشکی هارو نرم می کرد و به صورت پوسته بلند و کنده شدن، بهتون کلیندامایسین و ویتامین آد رو پیشنهاد می کنم، چون ویتامین آ د حتی باعث شد لکه های قهوه ای بجای مونده از جوش ها، خیلی راحت و بدون درد کنده بشن. امیدوارم تونسته باشم کمکی کنم

انا:

هر فردی بسته به نوع جوش هاش باید دارو مصرف کنه،  و این هم توسط پزشک متخصص باید انحام گیرد، شاید مشکل از داخل بدن باشه بهتره به دکتر متخصص مراجعه کرده و علت رو بصورت تخصصی تر پیگیری کنید، هر کدام از ما فقط تجربیات خود را میگوییم که شاید به درد افراد نخوره، چرا که هر فردی پوست متفاوت تری شاید داشته باشه نسبت به بقبه، به من، پس هیچ گاه دارو سر خود مصرف نکنید که عوارضش بیشتر از منفعتشه، شما که خرج میکنید این بار برای سلامتی خرج کنید با تشکر و به امید روزی که از این سوالات اصلا وجود نداشته باشه

فاطمه:

برای رفع جوش محلول کلیندمایسین و صابون گوگرد خیلی عالیه، من الان هم دارم استفاده میکنم و تاثیرش رو نسبت به داروهای دیگه تو کمترین زمان دیدم و واقعا توصیه میکنم اگر میخواین جوش هاتون رو درمان کنین استفاده کنید فوق العادست.

افسانه :

منم از ژل کلیندامایسین و محلولش و صابون دیترون استفاده کردم و همین طور قرص اریترومایسین و مخمر  که دکتر تجویز کرده بود، صورتم خیلی خوب شد جوش های زشتی داشتم. خیلی راضیم از همه شون.

ناشناس :

ممکنه این داروهایی که بقیه گفتن رو پوست خودشون جواب داده پوست شما رو بدتر کنه، بدون تجویز دکتر دارو نگیرید و حتما پیش متخصص پوست برید. مخصوصا اگه پوست تون حساسه اصلا بدون تجویز استفاده نکنید و هر چیزی به پوست نمالید.

علت جوش در هر نقطه از صورت بیان کننده یک نوع بیماری هست مثلا جوش در چانه مشکل هورمونی است، در نت سرچ کنید علت جوش در نقاط مختلف صورت با عکسش خیلی کمک تون میکنه.

زهرا :

دوست من صورتش پر از جوش و جای جوش بود، جوش های معمولی و زیر پوستی که نه، جوش های بزرگ و قرمز و جای جوش . یکی بهش ژل کلیندامایسین رو معرفی کرد بعد از تقریبا ۳ ماه استفاده صورتش صافه صاف شد انگار نه انگار که اصلا جوشی وجود داشته . بعد از اون منم کلیندامایسین خریدم و هر وقت جوش میزنم تا زمانی که بزرگ نشده یه کمی ازش میزنم رو جوش و دو روزه جوش از بین میره، البته ، پوست با پوست فرق میکنه ... ولی تا الان به هر کی معرفی کردم و استفاده کرده نتیجه خوبی گرفته...


پیشنهاد :

کسی هست که از ژل موضعی کلیندامایسین استفاده کرده باشه ؟

بهترین روش برای از بین بردن جای جوش و خال چیه؟

تجربیات شما در مورد قرص ریفامپین - رفع جوش

برای داشتن پوستی صاف و بدون جوش چه باید کرد ؟

راهکاری برای از بین بردن جوش های بدن دارید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه)