کسی هست که از ژل موضعی کلیندامایسین برای جوش های صورتش استفاده کرده باشه ؟ من چند روز قبل یه خورده به صورتم زدم اما بعد چند ساعت روی صورتم خشک شده و اصلا از پوست صورت کنده نمیشه


تازه کلی هم قرمز شده . نمیدونم چکار کنم . کسی هست بتونه کمکم کنه چکار کنم اون ژل از صورتم کنده بشه ؟

 

مرتبط :

تجربیات استفاده از محلول یا ژل کلیندامایسین برای رفع جوش

بهترین روش برای از بین بردن جای جوش و خال چیه؟

تجربیات شما در مورد قرص ریفامپین - رفع جوش

برای داشتن پوستی صاف و بدون جوش چه باید کرد ؟

راهکاری برای از بین بردن جوش های بدن دارید؟

پیشنهاد:

دلم یه پوست یه رنگ و یه دست میخواد که بی آرایش زندگیم رو بکنم

آیا دو رنگی پوست بدن دختر مورد علاقه تون براتون مهمه؟

ازدواج با دختری که بیماری پوستی نادر به نام ماکولار آمیلوئیدوز داره

با اونایی که صورتشون زشته چه رفتاری دارید ؟

دخترم و مادرزادی توی صورتم ماه گرفتگی دارم

تجربیات شما در مورد رفع لکه های قهوه ای روی صورت

تجربیات شما در مورد رفع تیرگی بدن و برداشتن خال صورت

من دخترى نازیبا (زشت) هستم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه)