سلام

من یه دختر ۲۱ ساله هستم، یه بیماری پوستی نادر دارم به اسم ماکولار آمیلوئیدوز که مسری نیست اما واقعا چهره بدی داره و پشت و سینه و بازو رو درگیر میکنه و تقریبا درمانی نداره، تازه باید خدا خدا کنی بدتر نشه. 

من وضعیت اجتماعی فوق العاده ای دارم و چهره و خانواده و وضعیت مالی هم خوبه خدا رو شکر. اما این مشکل واقعا برام یه رنج بزرگ روحی شده. اینکه کسی میتونه به عنوان همسر من با این موضوع کنار بیاد؟ خب طبیعتا من یک سری از جذابیت های بدنی رو از دست دادم و پسر مردم که از جونش سیر نشده. از طرفی خب منم آدمم دوست دارم ازدواج کنم.

به نظرتون یک نفر میتونه چشمش رو روی همه این مسائل ببنده؟ میتونم امیدی به ازدواج داشته باشم؟ تا حالا که نخواستم هیچ کسی به خواستگاری بیاد .

منبع عکس ها : yasima.ir


مرتبط :

بیماری پوستی لاعلاجم رو در چه مرحله ای از خواستگاری مطرح کنم ؟

دلم یه پوست یه رنگ و یه دست میخواد که بی آرایش زندگیم رو بکنم

آیا دو رنگی پوست بدن دختر مورد علاقه تون براتون مهمه؟

با اونایی که صورتشون زشته چه رفتاری دارید ؟

دخترم و مادرزادی توی صورتم ماه گرفتگی دارم

تجربیات شما در مورد رفع لکه های قهوه ای روی صورت

تجربیات شما در مورد رفع تیرگی بدن و برداشتن خال صورت

من دخترى نازیبا (زشت) هستم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موانع ازدواج (۴۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)