سلام 

 چند وقت پیش سوالی رو برای تنبلی تخمدان مطرح کرده بودم و اینکه اگه قرص یا امپول مصرف نکنم اصلا پریود نمیشم http://khbartar.blog.ir/post/1748 

دوستان مصرف عرق رازیانه رو پیشنهاد کردند

 میخواستم بگم من سریع مصرفش رو شروع کردم 

منی که اصلا به طور طبیعی پریود نمیشدم بعد از مصرف چایی و عرق رازیانه به صورت خیییلی عادی پریود شدم 

دختر خانوم ها برای درمان تنبلی تخمدان و نا منظمی به هیچ وجه قرص مصرف نکنید.

سوال بعدیم اینه که حالا باید همینطور به مصرفش ادامه بدم؟ تا چند وقت؟


پیشنهاد:

به خواستگارم بگم که تنبلی تخمدان دارم؟

آیا تنبلی تخمدان باعث نازایی میشه؟

کسی هست که در مجردی تنبلی تخمدان داشته و الان بچه دار شده؟

چطور به خواستگارم بگم که تنبلی تخمدان دارم؟

رابطه ی بین تنبلی تخمدان و نازایی

مشکل تنبلی تخمدان رو در خواستگاری باید مطرح کرد

تجربیات تون رو در مورد مشکلات تنبلی تخمدان بگید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) پریود، قاعدگی، عادت ماهانه (۳۶ مطلب مشابه)